انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سفارش ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید | ساخت برنامه فروشگاهی

سفارش ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید | ساخت برنامه فروشگاهی

#1
موبایل نقش پر رنگی را در زندگی ما ایفا می‌کند. امروزه تقریبا نیمی از ندگی ما با موبایل درگیر است. در این میان اپلیکیشن های مختلف به کمک افراد می‌آیند تا بتوانند به کمک موبایل کارهای خود را در هر جا که هستند بسیار راحتتر انجام دهند. محبوبیت اپلیکیشن ها به خصوص اپلیکیشن های اندرویدی بین مردم روز به روز بیشتر می‌شود. به همین خاطر طراحی و ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید برای کسب و کارهای مختلف بسیار مهم و ضروری است.
سفارش ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید برای کسب و کارهای مختلف کمک بسیاری در  موفقیت آنها خواهد کرد و میزان رضایت مشتریان را نیز بالا می‌برد.
ساخت برنامه فروشگاهی
ساخت برنامه فروشگاهی همواره باید به صورت حرفه ای باشد تا بتواند نیاز شما را در زمینه پیشرفت کسب و کارتان بهبود بخشد. تیم طراحی و توسعه نوپرداز آماده است تا خدماتی حرفه ای و مناسب را به مشتریان گرامی ارائه دهد.
شما می توانید جهت ثبت سفارش و دریافت خدمات رایگان با ما در تماس باشید.
سفارش ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید چه مزیت هایی دارد؟
با داشتن یک اپلیکیشن اندروی بهتر می‌توانید طرح ها و اخبار و اطلاعات را در اختیار مشتریان و عموم مردم قرار دهید. به علاوه مشتریان نیز بسیار سریعتر و راحتتر از اخبار و اطلاعات با خبر شوند.
با سفارش ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید بسیار بهتر و بیشتر می‌توانید کالاهای خود را بفروشید و روز به روز به مشتریان شما اضافه خواهد شد.
در مسیر رقابت با رقبای خود جلوتر خواهید بود و با طراحی یک اپلیکیشن اعتبار و ارزش و حتی شهرت بیشتری به دست خواهید آورد.
چگونه باید سفارش ساخت یک اپلیکیشن یا فروشگاه را داد؟
ابتدا باید به خوبی فکر کنید. ببینید نیازهایتان چیست؟ نیازهای مشتریانتان چیست؟ بعد از اینکه به خوبی به این مسائل فکر کردید روش حل این مشکلات را از طریق اپلیکیشن به ذهن بیاورید. در انتها نیز باید طرحی حدودی از چیزی که می‌خواهید را برای خود مشخص کنید.
در مرحله بعد باید به دنبال یک شرکت خوب برای طراحی و ساخت اپلیکیشن خود بگردید. بهترین کار مشاهده نمونه کارهای مختلف یک شرکت است. بعد از انتخاب یک شرکت شما نیاز به مشاوره با متخصصین دارید. آنها به شما کمک می‌کنند تا مسائل و مشکلات خود و مشتریان را بهتر بشناسید. پس از رسیدن به یک نتیجه خوب قرار داد بسته می‌شود.
چقدر زمان و هزینه برای ساخت اپلیکیشن نیاز است؟
این مسئله را نمی‌توان دقیق مشخص کرد. بسته به پروژه شما، میزان سختی و پیچیدگی اش ممکن است زمان زیادی طول بکشد یا اینکه اپلیکیشن شما به سرعت حاضر می‌شود. کمترین زمان برای ساخت اپلیکیشن را می‌توان یک ماه در نظر گرفت. در مورد هزینه نیز همین وضعیت وجود دارد. بسته به شرکت انتخابی و خدمات مورد نیاز شما هزینه سفارش ساخت اپلیکیشن و فروشگاه اندروید می‌تواند متفاوت باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان