انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای طراحی وب سایت با وردپرس

مزایای طراحی وب سایت با وردپرس

#1
طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا مزایای زیادی دارد که می توان از آن یک وب سایت حرفه ای را انتظار داشت . همانطور که بیان شد بسیاری از وب سایت های بزرگ دنیا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس مدیریت می شوند . از مزایای آن متوان به موارد زیر اشاره کرد:
مقرون به صرفه : از آنجایی که سیستم مدیریت محتوا وردپرس رایگان می باشد استفاده از آن هزینه ای برای شما نخواهد داشت همچنین طراحی و توسعه آن نیز مقرون به صرفه می باشد .
مدیریت کامل : همانطور که گفته شد، وب سایت هایی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا به خصوص وردپرس طراحی شده اند به راحتی می توانند مدیریت شوند. برای تغییر یا درج محتوا نیازی به برنامه نویس نیست و مدیر سایت می تواند با راحتی وب سایت خود را مدیریت و به روز رسانی کند . بدون وارد کردن کد با چند کلیک ساده می توان محتوای جدید خود را درج و ایجاد نماید. مدیر سایت می تواند هر زمان که بخواهد محتوای سایت را تغییر دهد .
سفارشی سازی : وردپرس یک نرم افزار کاملا منعطف است . هر جایی که نیاز به تغییر را حس کردید می توانید با برنامه نویسی قابلیت های مختلفی به وب سایت و سیستم مدیریت محتوا بیافزایید .
بهینه سازی و سئو وب سایت : وردپرس یکی از سیستم های مورد علاقه موتورهای جست و جو می باشد . کد های موجود در وردپرس ساده و ثابت هستند و به راحتی در گوگل ثبت می شوند . بهینه سازی وب سایت وردپرسی بسیار راحت می باشد علاوه بر این وردپرس بسیاری از موارد سئو را رعایت کرده است .
پلاگین ها و افزونه ها : بسیاری از قابلیت های یک وب سایت حرفه ای با نصب افزونه های مختلف قابل اضافه کردن به وردپرس است . اغلب پلاگین های وردپرس رایگان و یا ارزان قیمت هستند. با استفاده از افزونه ها برای افزودن قابلیت اضافه نیاز به برنامه نویسی به حداقل می رسد . همچنین بعد از سال ها نیز اگر نیاز به قابلیت جدید داشته باشید می توانید با نصب پلاگین مربوطه آن را به وب سایت خود اضافه نمایید .
امنیت سازی وب سایت : همانطور که می دانید امنیت وب سایت های داینامیک نسبت به سایت های استاتیک پایین تر می باشد . برای امنیت سازی در وردپرس افزونه و پلاگین های مربوطه وجود دارند که با نصب آنها می توان امنیت وب سایت را تامین نمود .
وبلاگ نویسی آسان : ایجاد پست های وبلاگ در وردپرس سریع و آسان می باشد . دسته بندی ها و برچسب های موجود در وردپرس یافتن وبلاگ ها را برای کاربران آسان می کند . همچنین کاربران می توانند با اشتراک گذاری وبلاگ ها بر سئو سایت تاثیر مثبت بگذارند . اگر مدیر در وب سایت به صورت مداوم محتوا ایجاد کند بر سئو تاثیر مثبت خواهد گذاشت . که این کار در وردپرس به سادگی قابل انجام می باشد .
طراحی وب سایت های معروف : مزایای طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس بسیار زیاد می باشد از این رو اغلب افراد سعی می کنند وب سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی نمایند . بسیاری از وب سایت های معروف نظیر Ebay  با استفاده از وردپرس طراحی شده است .
رابط کاربری ساده : سیستم مدیریت محتوا وردپرس در کنار سیستم های دیگر نظیر دروپال و جوملا محیطی ساده تر دارد و مدیر وب سایت به راحتی می تواند با استفاده از آن وب سایت خود را مدیریت نماید . علاوه بر این وردپرس از اغلب زبان های دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می کند . اغلب افراد با هر سطح دانشی می توانند با کمی آموزش وب سایت خود را مدیریت نمایند .
طراحی قالب Responsive : طراحی قالب سازگار با تلفن همراه این روز ها دیگر از قابلیت های وب سایت ها نیست بلکه هر سایتی باید قالب ریسپانسیو داشته باشد با استفاده از وردپرس طراحی ریسپانسیو میسر و آسان می شود
ایده آل برای بازاریابی آنلاین : یکی از شیوه های بازاریابی آنلاین بازاریابی محتوایی می باشد . همانطور که گفته شد درج و ایجاد محتوا به وسیله وردپرس بسیار ساده و آسان می باشد . همچنین مدیر سایت می تواند محتوای قدیمی خود را به راحتی به روز کند . علاوه بر اینها درج فایل های چند رسانه ای مانند تصاویر نیز در وردپرس ساده می باشد. در محتوا باید تگ های مختلف گذاشته شود که وردپرس با روش ها مختلف این قابلیت را در اختیار مدیر وب سایت می گذارد .
به روز رسانی ساده : به روز رسانی وب سایت یکی از روش ها بهینه سازی می باشد . طراحی و ایجاد قابلیت های جدید برای هر وب سایت لازم و ضروری می باشد . با استفاده از وردپرس این کار نیز برای مدیر سایت آسان شده است .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان