انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جزایر پرنس در توراستانبول

جزایر پرنس در توراستانبول

#1
[عکس: 052250dc50138371fd04f19c188f0143_L.jpg]

جزایر پرنس در تور استانبول
استانبول یکی از شهرهای محبوب و توریستی تور ترکیه است، شهری پر جاذبه که بین اروپا و آسیا قرار دارد. تور استانبول همواره یکی از مسیرهای پر طرفدار در میان گردشگران است که بازدید از جاهای دیدنی استانبول سفر شما را خاطره انگیز می کند. جزایر پرنس یکی از جاذبه های استانبول است که بازدید از آن خاطره ای زیبا از سفرتان خواهد بود.
معرفی جزایر پرنس
جزایر پرنس؛ جزایر پرنس مجموعه ای از ۹ جزیره نسبتا کوچک و بکر هستند که در دریای مرمر، در چند کیلومتری استانبول قرار دارند. علت نامگذاری این جزایر به نام پرنس (شاهزادگان) این است که در گذشته شاهزادگان طرد شده را به این محل تبعید می کردند.
جزایر پرنس شامل 4 جزیره بزرگ: بویوک آدا، هیبلیدیا، بورقازآدا و کینالی آدا و 5 جزیره کوچکتر میباشد. جزیره بویوک آدا بزرگ ترین و محبوب ترین جزیره این ناحیه است. از ۹ جزیره، فقط ۴ جزیره بویوک آدا، بورگاز آدا، هیبلی آدا، و کینالی آدا  به روی گردشگران باز است.
بازدید از جزایر پرنس
جزایر پرنس از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور استانبول هستند که شاید باورتان نشود که در سفر به جزایر پرنس چه چیزی انتظار شما را می کشد و یا اگر در بازدید از این جزایر زیبا تردید دارید بهتر است که در ادامه با ما همراه باشید.
جزایر پرنس را مجموعه جزایری آرام، سرسبز و عاری از اتومبیل تشکیل داده اند. این جزایر تفاوت عمده ای با فضای شهرهای بزرگ دارند و محیطی مناسب برای استراحت و فرار از هیاهو و ترافیک شهرهای بزرگ است.
البته توجه داشته باشید که چه در تعطیلات آخر هفته و مخصوصا در فصل تابستان این جزایر بسیار شلوغ و پرازدحام می‌شوند ولی همچنان فضا و حال و هوای این جزایر بسیار آرامش‌بخش است و این جزایر همچنان طبیعتی زیبا و بکر را دارند.
در جزایر پرنس اتومبیل وجود ندارد و حمل و نقل عمومی با دوچرخه یا درشکه‌های اسبی صورت می‌گیرد که همین امر سبب شده تا محیطی آرام، خلوت مملو از زیبایی‌های طبیعی و مناطقی پوشیده از درخت و جنگل و تپه ماهور با نسیمی تازه و پرطراوت که رایحه‌ای ملایم از عطر کاج را به مشام می‌رساند در انتظار گردشگران این منطقه باشد.
اما این تنها ویژگی نیست که جزایر پرنس را منحصر به فرد کرده است. شما خودتان را در حال راه رفتن یا سوار شدن از طریق خیابان های باریک در نظر بگیرید که در کنار کاج های جنگل دست نخورده یا کلبه های چوبی ویکتوریا قرار دارند. چقدر هیجان انگیزاست.
برای بازدید از جزایر پرنس تقریبا یک روز کامل از تعطیلات خود را میتوانید سپری کنید.
چگونه به جزایر پرنس بریم؟
برای رفتن به جزایر پرنس باید از قایق استفاده کنید، قایق های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آن ها هر کدام که برای شما مناسب تر است را پیدا کنید.
قایق های معمولی خیلی آهسته می روند، از این رو بهتر است که در مسیر رفت از قایق های تندرو استفاده کنید تا سریع تر به این جزایر برسید و با خیال راحت در قسمت های مختلف آن گردش کنید.
بهتر است که صبح خیلی زود به این جزایر بروید تا زمان کمتری را در صف انتظار برای سوار شدن به قایق باشید.
مدت زمان سفر شما تا این جزایر حدود دو ساعت است، معمولا در طول مسیر دسته ای از مرغان دریایی شما را همراهی می کنند و از دست مسافران قایق غذا می خورند. به محض رسیدن به جزیره رستوران ها و کافه های زیادی را می بینید که می توانید در آنجا مدتی را استراحت و خستگی سفر را بدر کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان