انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گشت و گذاری در آبشار خروشان گرینه در مشهد

گشت و گذاری در آبشار خروشان گرینه در مشهد

#1
 آبشار گرینه یکی از آبشارهای خروشان استان خراسان رضوی است که در ۶ کیلومتری روستایی به همین نام واقع شده است که این روستا در چهارده کیلومتری شمال جادهٔ اصلی (مشهد-نیشابور) و در ضلع شرقی شهر توریستی دررود و شهر زیارتی قدمگاه و در دامنهٔ کوه قرار گرفته است. 
[عکس: https%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B...8%AF-4.jpg]
نمایی زیبا از آبشار گرینه
روستای گرینه هنوز به اندازه کافی برای توریستان و گردشگران شناخته نشده است. اما چند سالی است که این روستا به علت داشتن طبیعت زیباییش و ودره های سبزش و چشمه های جوشان و آبشار خروشان گرینه و چشم اندازهای بی نظیرش بر تعداد بازدیدکنندگان این روستا افزوده می گردد. برای دیدن آبشار گرینه جذاب گردشگران  باید از روستای گرینه یه طرف شمال حرکت کنند. پس از طی گذشت حدود ۱٫۵ کیلومتر در دره رودخانه، به محل انشعاب رودخانه به دو بخش شمالی و شرقی خواهند رسید. ادامه مسیر دره شمالی به آبشار گرینه منتهی می شود.
[عکس: https%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B...8%AF-2.jpg]
طبیعت زیبای روستای گرینه
[عکس: httpsxn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.commashhad-tour.jpg]
آبشار جذاب گرینه مشهد
این منطقه دارای مناطق پرطرفدار دیگری نظیر آبشار طبیعی پای تخت، رودخانه مرغزار و مکانی بکر با نام چوب بند نیز بوده و می توان با سفر به این منطقه بکر و دیدن این جاذبه های زیبا خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و عزیزانتان را رقم بزنید.
[عکس: https%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B...8%AF-5.jpg]
مناطق بکر روستای گرینه
به دلیل قرار گرفتن این آبشار در منطقه کوهستانی و دارا بودن شرایط آب و هوایی خنک و سرد، زمان سفر به این منطقه از اواخر بهار آغاز شده و تا اوایل پاییز ادامه دارد اما بهترین زمان دید و بازدید از این آبشار تابستان با روزهای گرم است. گردشگران تورمشهد لحظه آخری که علاقه مند به طبیعت گردی و داشتن یه روز به یداماندنی به همراه دوستانشان هستند ما پیشنهاد می کنیم که در سفر به مشهد دیدن این آبشار را ازدست ندهید.
[عکس: https%D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B...8%AF-1.jpg]
آبشار خروشان گرینه مشهد

 منبع: https://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/mashhad-tour/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان