انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی وب سایت سفارش آنلاین چاپ

طراحی وب سایت سفارش آنلاین چاپ

#1
در صنعت چاپ نیز مانند سایر صنایع می‌توان از طراحی سایت به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان، مدیریت بهتر چاپخانه، جذب مشتریان و غیره استفاده کرد. چاپخانه ها می توانند با طراحی وب سایت خدمات خود را به صورت گسترده تری ارائه کنند و در دنیای اینترنت نیز به بازاریابی بپردازند. در این صورت نقاط قوت آنها نسبت به سایر رقبا در نزد مشتریان پر رنگ تر خواهد شد. طراحی سایت به تنهایی می تواند اعتبار بسیاری را برای یک کسب و کار به دست آورد و باعث شهرت و برند شدن برخی کسب و کارها شود. پس اگر به فکر این هستید که چاپخانه خود را به موفقیت بیشتری برسانید حتما به طراحی سایت سفارش آنلاین چاپ توجه کنید.
تمامی پروژه های انجام شده توسط شرکت نوپرداز به صورت کدنویسی اختصاصی بوده و مطابق با طرح و ایده مشتریان پیاده سازی می گردد.
کاربرد سایت سفارش آنلاین چاپ
با کمک طراحی سایت شما تبلیغات بهتری خواهید داشت. سایت خود یک منبع بسیار عالی برای معرفی شما در عرصه وب به مشتریان است. پس با اینکار علاوه بر اینکه تبلیغ می کنید، اعتبار به دست می آورید و مشتری نیز جذب می‌کنید. با طراحی وب سایت سفارش چاپ آنلاین می توانید نمونه کارها ، قیمت ها، مهارت ها و ... را به مشتریانتان به راحتی معرفی کنید. پس بهتر است اینکار را در برنامه کاری خود قرار دهید.
امکانات یک سایت سفارش چاپ آنلاین
طراحی رسپانسیو، اهمیت طراحی رسپانسیو به این علت است که اکثر کاربران اینترنت از طریق گوشی موبایل خود به وبگردی می پردازند. از این رو باید سایت طوری طراحی شود که این دسته از کاربران به راحتی بتوانند از امکانات سایت استفاده کنند.
صفحه اصلی، صفحه اصلی سایت باید خلاصه ای از انواع اطلاعات مهم سایت باشد به طوری که با یک نگاه توجه ببیننده به مطالب مهم جذب شده و در سایت باقی بماند.
طراحی گرافیکی، طراحی گرافیکی یک سایت علاوه بر اینکه باید زیبا باشد باید سادگی را نیز همراه داشته باشد. بهتر است ظاهر سایت با صنعت چاپ تناسب داشته باشد.
تماس با ما، ممکن است مخاطبان و کاربران سایت در زمینه هایی با سوالا رو به رو شده یا انتقاد و پیشنهادی داشته باشند. در این صورت از طریق بخش تما س با ما می توانند نظرات خود را بگویند یا سوالات خود را بپرسند.
نمونه کارها
درباره ما، بخش درباره ما بسیار مهم است و می‌تواند خلاصه اطلاعاتی از زمینه فعالیت چاپخانه شما، تاریخچه، موفقیت ها، قوانین کار، معرفی کارکننان و غیره باشد.
نمونه کارها، بهتر است نمونه کارهای چاپ خود را در سایت قرار دهید تا مشتریان بهتر بتوانند با شما آشنا شوند.
تعرفه ها وقیمت ها، خوب است که حتی به صورت حدودی تعرفه ها وقیمت های خود را در سایت مشخص کنید تا مشتری راحتتر بتواند با شما ارتباط برقرار کنند.
امکان سفارش آنلاین، ممکن است مشتریان شما مشغله بسیاری داشته باشند و بخواهند به صورت غیرحضوری سفارش چاپ خود را ثبت کنند. در این صورت باید بخشی را در سایت خود برای سفارش آنلاین چاپ در نظر بگیرید.
امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. شرکت نوپرداز آماده پذیرفتن سفارشات شما در زمینه طراحی سایت سفارش آنلاین چاپ است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان