انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنج نکته قبل از سفر به تایلند

پنج نکته قبل از سفر به تایلند

#1
پنج نکته قبل از سفر به تایلند: تایلند نیز مثل دیگر شهرها و کشورهای آسیایی مثل دبی، استانبول و ...، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کشورهای آسیایی است. تایلند در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار داشته و سه شهر محبوب به نام های پاتایا، پوکت و بانکوک دارد. این سه شهر هرکدام دارای جاذبه های گردشگری، جاذبه های طبیعی، مراکز تجاری، مراکز تفریحی و ... هستند. اگر به تازگی قصد سفر به این کشور آسیایی را دارید، بهتر است قبل از سفر خود به چند نکته بسیار مهم بپردازید. در این مقاله چند نکته مهم را برای شما معرفی می کنیم تا در سفر خود با مشکلی روبرو نشوید و سفری آرام و به یاد ماندنی داشته باشید.
در تایلند مراقب سگ های ولگرد باشید
در خیابان های کشور تایلند سگ های ولگرد بسیاری سرگردان پرسه می زنند. تعداد این سگ ها به سیصد هزار تا هم میرسد.افرادی هستند که از این سگ ها در گوشه و کنار کشور با غذا دادن و آب دادن از آن ها نگهداری می کنند. اما همچنان بسیاری از این سگ ها هستند که ولگرد و تنها در خیابان های تایلند میگردند. شاید با دیدن آن ها دلتان بسوزد و به آن ها کمک کنید. به طور کلی بهتر است که این کار را نکنید اما اگر خیلی مایل به کمک هستید، بسیار مراقب باشید.
در معاملات خود هوشمند عمل کنید
توریست ها و گردشگران تور تایلند معمولا از خرید و فروش در این کشور بسیار لذت میبرند. شما میتوانید انقدر چانه بزنید تا به قیمت توافقی مورد نظر برسید. یکی از ویژگی های مثبت از سفر به کشور تایلند این است که از نظر مالی بسیار به نفعتان خواهد بود. بهترین مکان برای خرید و فروش در تایلند، بازار شبانه چاتوچاک و یا بازارهای معروف روی آب آن است، اگر مایل به خرید و فروش جنس و کالایی هستید، یکی از این دو بازار را انتخاب کنید.
اسپری حشره کش به همراه داشته باشید
معمولا در سفرهایی که به کشورهای استوایی مثل تایلند دارید، باید همیشه اسپری حشره کش به همراه داشته باشید. یکی از مهم ترین نکاتی که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند باید در سفر به تایلند رعایت کنند، داشتن اسپری حشره کش است. در سفرتان به تایلند ممکن است با حشرات زیادی روبرو شوید. نیش این حشرات خارش هایی غیر قابل تحمل داشته و بعضی از آن ها نیز به شدت ویروسی هستند. بنابراین اگر حشرات زیادی بیرون میبینید، سعی کنید در اتاق خود بمانید. همیشه و در هر حالتی در تایلند اسپری حشره کش به همراه داشته باشید، چرا که شما نمیدانید یک پشه عادی به شما نزدیک می شود یا یک پشه ویروسی!
به میمون ها غذا ندهید
معمولا در قسمت جنوبی این کشور، مخصوصا سواحل جنوبی به میمون های بسیاری برخورد خواهید کرد. اگر میخواهید به میمون ها غذا دهید، بهتر است نکاتی را رعایت کنید. درست است که بازی کردن با میمون ها و تماشای آن ها از نزدیک جذاب و دیدنی است اما نباید به آن ها غذا دهید. غذا دادن به میمون ها باعث می شود تا آن ها دیگر نتوانند به تنهایی برای خود غذا پیدا کنند. همینطور اینکار باعث می شود تا آن ها انسان ها را با غذا ارتباط دهند. میمون ها از کیسه ها، کیف و لباس های شما سرقت می کنند، بنابراین بهتر است مراقب باشید و به آن ها غذا ندهید تا مورد سرقت این حیوانات وحشی قرار نگیرید.
هیچ ارزانی بی دلیل نیست، مراقب باشید
توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند معمولا در سفر خود با رانندگان تاکسی مشکل دارند. اگر در تایلند راننده تاکسی به شما گفت که بنایی بسته شده، احتمالا دروغ می گوید و میخواهد شما را به یک محل دیگر ببرد که بازدید از آن زیاد بوده و شلوغ است. همینطور اگر به شما گفتند که نمیتوانند از تاکسی متر استفاده کنند، باور نکنید. بهتر است تا قبل از سفر به این کشور راجب به هزینه های ورودی، هزینه های حمل و نقل و ... تحقیق کنید.
لطفا برای آگاهی از آخرین تور تایلند با آژانسهای توریاب در ارتباط باشید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان