انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی وب سایت زیورآلات و جواهر فروشی | طراحی سایت طلا فروشی

طراحی وب سایت زیورآلات و جواهر فروشی | طراحی سایت طلا فروشی

#1
شما مشتریان گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی وب سایت زیورآلات و طراحی سایت طلا فروشیبا همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید. ما در شرکت طراحی وب سایت نوپرداز در تمامی ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.
زیورآلات و جواهرات برای زیبایی و پیرایش انسان ها کاربرد زیادی دارد. همه افراد به خصوص خانم ها علاقه بیشتری به زیورآلات دارند. زیورآلات علاوه بر زیبایی ارزش مالی نیز دارند و می‌توان برای سرمایه گذاری نیز از آن ها استفاده کرد. پیشرفت علم کامپیوتر بر بازار طلا و جواهرات نیز تأثیر گذاشته است و باعث شده طلافروشان به سمت بازارهای اینترنتی سوق پیدا کنند. به همین دلایل طراحی وب سایت زیورآلات و جواهر فروشی رواج بسیاری پیدا کرده است.
فروش بیشتر با طراحی سایت طلا فروشی
امروزه مردم برای کادو، استفاده شخصی و حتی سرمایه گذاری طلا خریداری می‌کنند. به علاوه اینکه اکثر طبقات جامعه قادر به خرید طلا هستند، خرید و فروش طلا بسیار بیشتر شده است. در زمینه خرید و فروش طلا نیز طراحی یک فروشگاه اینترنتی بسیار مفید است. امروزه فروش طلا و جواهرات از طریق اینستاگرام و وب سایت ها رواج بیشتری دارد. زیرا سبک زندگی مردم کاملا عوض شده است و به علات مشغله زیاد بیشتر افراد علاقه ای به خرید حضوری ندارند. پس با طراحی یک سایت آنلاین فروش جواهر می‌توان فروش را تا حد زیادی بالا برد، مشتریان بسیاری را از تمام مناطق کشور به دست آورد و کسب و کار خود را گسترش داد.
[عکس: 1544636066_gold-ecommerce.jpg] 
البته طراحی سایت تنها محدود به فروش زیورآلات طلا نمی‌شود بلکه برای انواع زیورآلات نقره و بدل نیز می‌توان سایت طراحی کرد و فروش خود را افزایش داد. چون مردم برای مناسبت های مختلف به خصوص برای خانم ها انواع زیورآلات را به عنوان کادو خریداری می‌کنند و اولین جایی که مراجعه می‌شود فضاهای مجازی و جستجو در گوگل است.
پس با طراحی یک وب سایت برای فروش زیورآلات و طلا و بدل می‌توان محدودیت ها به خصوص محدودیت مکانی را از بین برد و مشتری های بیشتری به دست آورد.
امکانات لازم برای یک سایت فروش زیورآلات
ابتدا باید یک اهر زیبا و متناسب برای سایت طراحی شود به طوری که نمایانگر برند شما باشد. برای مثال ترکیب رنگ مشکی، سفید و طلایی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
در صفحه اول به طور کامل برند خود را معرفی کنید به طوری که مشتری اطمینان حاصل کند از منبع معتبری اقدام به خریداری طلا می‌کند.
بهتر است در قسمتی قیمت روز انواع سکه، ارز و طلا را برای مشتریان به نمایش بگذارید. می‌توانید قسمتی را نیز به محاسبه قیمت طلا بر اساس وزن و اجرت اختصاص دهید.
دسته بندی‌های شما باید کامل باشد برای مثال زنانه، مردانه و جواهرات بچه گانه. سپس هر دسته بندی نیز به دسته‌های ریزتری نظیر گوشواره، گردنبند، ست و ... تقسیم شود.
برای هر محصول اطلاعات کامل نظیر وزن، قیمت به روز شده، بسته بندی، ابعاد و غیره قرار دهید، به علاوه تصاویر مناسبی نیز از جواهرات در سایت قرار دهید. در قسمت وبلاگ نیز می‌توانید اطلاعات مختلفی را درباره ی طلا در اختیار مشتریان بگذارید.
در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه طراحی سایت جواهر فروشی داشتید با همکاران ما تماس بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان