انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت با فتوشاپ

طراحی سایت با فتوشاپ

#1
طراحی سایت با فتوشاپ

یکی از موارد ضروری در طراحی سایت، استفاده از فتوشاپ می باشد. و عدم استفاده از فتوشاپ کار را بسیار مشکل و در برخی مواقع غیر ممکن می سازد.
فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت تصاویر لایه باز و ویرایش عکس ها می باشد. اشخاصی که در کار طراحی وب سایت[url=https://www.bambo.site/][/url] هستند، نیاز دارند که از فتوشاپ یا سایر نرم افزارهای شبیه آن مانند Illustrator، In design و یا سایر نرم افزارهای مشابه استفاده نمایند.
دلایل استفاده از فتوشاپ در طراحی سایت
این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار زیادی است و دست طراح را برای تغییرات و ایجاد افکت های متنوع باز می گذارد.

[عکس: surface-dial-photoshop-300x169.jpg]

استفاده از نرم افزار قدرت مند فتوشاپ در طراحی سایت بسیار پر اهمیت است، به این دلیل که طرح اولیه مشتری طراحی سایت در فتوشاپ ترسیم می شود.
در ابتدا که یک مشتری برای سفارش طراحی وب سایت به یک شرکت مراجعه می کند، طرح مورد نظر خود را توصیف می کند و یا اگر وب سایت خاصی مد نظر دارد که می خواهد وب سایتی شبیه به آن داشته باشد، آن را بیان کرده و در مورد قسمت های مختلف آن گفتگو می کند.
طبق توضیحاتی که مشتری طراحی وب سایت راجع به طرح مورد نظر خود ارائه می دهد، طراح طرح اولیه را در فتوشاپ ترسیم کرده و پس از اتمام به ایشان تحویل داده می شود.
طرح ترسیم شده در فتوشاپ، توسط مشتری بررسی شده و مواردی که نیاز به تغییرات دارد را با طراح خود در میان می گذارد. تغییرات طبق نظر و سلیقه مشتری انجام شده و در هر مرحله به او ارائه می شود.
پس از این که طرح کاملاً مطابق با نظر مشتری آماده شد، مرحله جدیدی از طراحی وب سایت آغاز می شود که همان کد نویسی می باشد. در مرحله کد نویسی، عیناً طرحی که در فتوشاپ آماده شده است، پیاده سازی خواهد شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان