انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش محبوبیت مینیمالیسم در طراحی وب

افزایش محبوبیت مینیمالیسم در طراحی وب

#1
افزایش محبوبیت مینیمالیسم در طراحی وب

 

[عکس: %D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9...%D8%A8.jpg]


در مینیمالیسم، طراحی به صورت مجزا انجام می شود و تنها به اجزای ضروری عناصر منتهی می شود. 


اگر چه کار سختی است، مینیمالیسم چیزی است که به آسانی می توانید یاد بگیرید.  خوب حداقل تلاش خود را  در ایجاد یک اثر هنری انجام دهید،
تمام موضوع در مورد حذف کردن است تا زمانی که عنصری غیر ضروری وجود دارد به حذف کردن ادامه دهید. 


[عکس: 0.jpg] 

 قبلا در مورد طراحی و یا چگونگی سورئالیسم مدرن در طراحی امروزه بحث کردیم. در این روش، طراحان بر کم کردن عناصر غیر ضروری تمرکز می کنند و اخیرا به این مفهوم محبوب تبدیل شده است. 


این محبوبیت به سرعت در حال افزایش است، زیرا روند طراحی تخت  خیلی شایع است. با طراحی تخت، مفسران مینیمالیسم مفرد را اعمال می کند و  تفکر بنیادی  را که هر چه کمتر، بیشتر را  اقتباس کرده اند.


اما تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مینیمالیسم محبوب است؟ چه چیزی در پشت این مفهوم طراحی قرار دارد؟  طراحان وب، چگونه می توانند از این محبوبیت استفاده کنند تا طرح های شان موثر و زیباتر شود؟ 

هر چه کمتر : بیشتر 

[عکس: 6.jpg]


معمار پیشگام لودویگ میس ون د روه احتمالا هرگز این را نمی دانست که وقتی گفت،  کم بیشتر  است ( Less is more )، بر بسیاری از ذهن های درخشان که بعد از او زندگی می کنند تأثیر می گذارد. این سه کلمه، خلاصه  مینیمالیسم است - مختصر و مستقیم برو سر اصل مطلب است. 


هنگام طراحی یک وب سایت، همیشه باید این سؤال را مطرح کنید: «هدف من چیست؟» 


 عناصر غیر ضروری، به جای پلی برای فرستادن هدف شما به بیننده، تبدیل به موانعی می شوند. 


به عنوان یک طراح، شما باید محتوای خود را خرد کنید، عناصر بی فایده، کم اهمیت و بی اهمیت را حذف کنید.
[عکس: 12.png]


فرض کنید در یک بالن هستید، مشعل را روشن کنید و بالون بزرگ می شود  اما شما نمی توانید بالا رود چون سنگین است بار شما.  چه کاری انجام می دهید؟   کیسه های سنگین شن و ماسه  را به زمین می اندازید.


این پاسخ احتمالا نقطه قوت  وب سایت های سبک تر است که نقش مهمی در محبوبیت مینیمالیسم دارند.یک دلیل کاملا فنی یک نتیجه هنری . 


محتوا محوری

[عکس: 18.jpg]
محتوا پادشاه است من شرط می بندم همه ما این را می دانیم و شنیده ایم. من فکر می کنم آنچه که  مینیمالیسم در رابطه با محتوا نیز نمود میاید. همانطور که وب سایتهای مینیمالیتی می خواهند با عناصر غیر ضروری کنار بیایند و طراحی را به شکل سبک را  امکان پذیر سازند، تمرکز کاربر بر مهم ترین مطالب است: محتوای طلایی.


بدون  حواس پرتی، کاربران به راحتی می توانند آنچه را که نیاز دارند  پیدا کنند. این باعث می شود تا کارایی وب سایت ها افزایش یابد،
 نتیجه گیری
چرا مینیمالیسم محبوب است؟  چیزهایی که نیازی ندارم چیست؟  چیزهای غیر ضروری چیست؟ و به عنوان یک طراح، پاسخ دادن به این سؤال، شما را به تحقق بخشیدن به آنچه  مینیمالیسم در طراحی وب می گویند نزدیکمی کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان