انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روند جدید طراحی خبرنامه جالب

روند جدید طراحی خبرنامه جالب

#1
روند جدید طراحی خبرنامه جالب




[عکس: %D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB...%D8%A8.jpg]
   خبرنامه برای مدت طولانی  یکی از جنبه ضروری بازاریابی است. در حالیکه در سالهای اولیه طراحی، پایه ای و غیر ضروری بود، اکنون شاهد نمونه های فوق العاده ای از شرکت ها هستیم ؛ در این مقاله، ما به بررسی آخرین روند طراحی خبرنامه و نمایش برخی از موثر ترین نمونه ها خواهیم پرداخت. 

جلب توجه باعکس
همانطور که صندوق های دریافتی کاربران شلوغ تر از همیشه هستند، شرکت ها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا توجه را جلب کنند، زیرا ایمیل ها از طریق یک فلاشینگ جابجا می شوند و از بین می روند. یکی از راه های این کار این است که از طریق تصاویر روشن و رنگی که در حین انتقال پیام  برجسته باشد، تا توجه کاربر را جذب کند. 
کلاس[عکس: 0.jpg]
محتوای کم

 محتوای ایمیل کم باشد تا اطمینان حاصل شود که توجه کاربران  با بخش های محتوای بیش از حد طولانی و متن زیاد از بین نرود. محتوا به دقت و دقیق بهینه می شود، این موضوع به کاربر امکان می دهد اطلاعات لازم را فقط چند ثانیه به دست بیاورد. 


[عکس: 1.jpg]
خلاقیت

Brutalism نیز راه خود را برای طراحی خبرنامه پیدا کرده است.  از نشانگرهای طولانی، تحریف شده، رنگ های روشن، تصاویر کلاژ و تایپوگرافی  عنوان اصلی استفاده می شود. 


[عکس: 2.jpg]
تمرکز بر تایپوگرافی

تایپوگرافی یک فرصت عالی برای انتقال یک نام تجاری در یک خبرنامه الکترونیکی است. مثال زیر از عناصر تایپوگرافی استفاده می کند، از جمله اطلاعات مهم مانند محل و تاریخ، و نوع پرداخت برای ثبت نام. 
[عکس: 3.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان