انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آبشارهای دودن آنتالیا

آبشارهای دودن آنتالیا

#1
[عکس: 95a78f3015bd19286b33c65657114fc4_L.jpg]

آبشارهای دودن آنتالیا 
صداهای صلح آمیز آب بر روی سنگها در آبشارهای دودن یکی از جاذبه های زیبا و نفس گیر روزمره شما در آنتالیا است. برای لذت بردن از یک روز سرد در آنتالیا و همچنین دیدن طبیعت جالب توجه شما باید به آبشارهای دودن در تور آنتالیا بروید. آبشارهای دودن و منطقه پیک نیک در اطراف آن همه ی اهالی منطقه آنتالیا و یا از خارج را جذب خود میکند. 
آبشارهای دودن از دو مجموعه آبشار بسیار زیبا تشکیل شده است که این دو آبشار با هم فاصله کمی دارند . 
کلمه دودن به معنی یک حفره است که منابع آب را فرو میبرد. از آبشارهای دودن شروع جریان آب به بسیاری از رودخانه ها متفرق می شود که در نهایت به سمت دریای روانه میشودکه یک آبشار است.در کنار آبشارهای دودن غارهای بسیار زیبا و نادر،گیاهان متفاوت و جانوران زیبا قرار دارد.  
آبشارهای دودن به دو بخش آبشارهای بالا و آبشارهای پایین تقسیم میشوند. 
آبشار بالا دودن 
آبشار بالا، که در رود دودن واقع شده است، در 10 کیلومتری شمال مرکز شهر، تقریبا بخشی از بهشت است. 
آبشار دودن بالا نیز 10 کیلومتر دور از مرکز شهر نامیده می شود. این قسمت از آبشار به معنای واقعی همانند سرزمین بهشت است. منبع آبشار که از 20 متر افتاده است در 22 کیلومتری منطقه کرکگوس قرار دارد. گابروها در سنگها حکاکی شده اند که در زیر آبشار دیده می شوند. اطراف آبشار به عنوان منطقه پیک نیک طراحی شده است. اتوبوس ها و مینی بوس های عمومی برای حمل و نقل گردشگران تور ترکیه وجود دارند. 

آبشارهای پایین دودن 
آبشار های پایین دودن 8 کیلومتر از مرکز شهر دور است. و ارتفاع آن از آبشار بالایی بیشتر است ارتفاعی حدود 40 متر دارد که همانند عکس های پانوراماست. اگر شانس تماشای دیدن این آبشار را دارید حتما به شما پیشنهاد میکنم.  
در تور استانبول و تور ترکیه دلارام سیر آسمان با ما از این آبشار جذاب دیدن نمایید. 
آژانس گردشگری دلارام سیر آسمان کارگذار تور ترکیه و تور استانبول 
یکی از آژانس های فعال در زمینه ارائه خدمات تور های گردشگری به مقصد ترکیه،استانبول،آنتالیا و... می باشد که همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.شما مسافران عزیز در هر زمان از سال می توانید به اژانس ما مراجعه نمایید و از خدمات تور ترکیه، تور استانبول و تور آنتالیا بهره مند شوید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان