انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های کسب درآمد از اینترنت

روش های کسب درآمد از اینترنت

#1
ایجاد پایگاه داده 
زمانی که اسم پایگاه داده آورده می‌شود، بسیاری از ما از اسم و عنوان آن می‌ترسیم، اما به خاطر داشته باشید که شما نیز برای کسب درآمد از اینترنت می‌توانید یک پایگاه داده کوچک و یا حتی بزرگ ایجاد کنید. امروزه می‌بینید که بسیاری از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها در زمینه فروش مقاله‌های علمی و ترجمه شده، فعالیت می‌کنند و حتی نمونه‌های مختلفی از پایان‌نامه‌‌های دانشگاه‌های مختلف را می‌فروشند. برای کسب درآمد از این روش، با کلیه دوستان خود در تمام شهرهای ایران مکاتبه کنید و سعی کنید که داده‌های علمی آنها را گرد آوری کنید. در گام بعدی به سراغ یک طراح سایت بروید و یک قالب آماده خیلی ساده بخرید. با این کار، به راحتی می‌توانید از طریق تلفن و راه کارهای دیگر نسبت به فروش این محصولات اقدام کنید.

 مشارکت در فروش
برخی از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند آمازون و ای بی و همچنین برخی شرکت‌های داخلی مانند دیجی کالا از این روش برای بالابردن آمار فروش خود استفاده می‌کنند. این روش برای کسانی که به دنبال شغل دوم هستند یا در زمینه بازاریابی تبحر ویژه‌ای دارند، بسیار مناسب است. در این روش، شما به عنوان یکی از فروشندگان این شرکت‌ها وظیفه فروش محصولات را برعهده دارید و به صورت کمیسیون چند درصد از میزان فروش خود را بر می‌دارید. برای رونق دادن به این روش می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و حتی توییتر به فعالیت بپردازید و به جذب مشتری برای کسب و کار خود بپردازید. این روش نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط باید بتوانید افراد بیشتری به صفحات اجتماعی خود جذب کنید تا از آنها مشتری‌های بالقوه بسازید و محصولات خود را به آنها بفروشید.

در حال حاضر نیز شیوه همکاری در فروش در مدیروب راه اندازی شده است و چنانچه می‌خواهید درباره آن و نحوه کسب درآمد از آن بیشتر بدانید می‌توانید به این صفحه بروید.

 فعالیت به عنوان کارمند خانگی
برخی از شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌های جاری خود و همچنین به دلیل نبود فضای کافی، به دنبال کارمندهای غیر حضوری و کارمند خانگی هستند که تمامی فعالیت‌های آنها را در منزل انجام داده و  از حقوق و مزایای یک کارمند برخوردار می‌شود. تعداد این شرکت‌ها کم است و پیدا کردن آنها کمی سخت است، اما اگر بتوانید یک مورد از این شرکت‌ها را بیابید، هم می‌توانید در محیط منزل خود با خیال راحت به انجام کار بپردازید و هم از سایر روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان منشی تلفنی یک شرکت یا مسئول دفتر یک مدیر شرکت فعالیت کنید و به طور همزمان به عنوان فریلنسر در زمینه تایپ و ترجمه نیز به کسب درآمد بپردازید.

 تهیه فیلم‌های آموزشی و فروش آنها
این روش نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از اینترنت، نیاز به یک نرم‌افزار مخصوص نیز دارد که برای ضبط فیلم‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرض بگیریم که شما در زمینه کار با نرم افزار فتوشاپ، کار با سیستم هایی مانند وردپرس و جوملا، کار با نرم افزارهای طراحی سایت و مواردی از این قبیل آشنایی دارید و می‌توانید فرایند آموزش آنها را به صورت مجازی و به کمک فیلم‌های آموزشی انجام دهید. این بهترین فرصت برای شماست که از نحوه آموزش هر کدام از این نرم افزارها فیلم برداری کنید و برخی از کلیپ‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی یا در سایت‌هایی مانند یوتیوب و آپارات قرار دهید. حتی می‌توانید بر روی طراحی یک سایت حرفه‌ای سرمایه گذاری کنید و از این طریق محصولات خود را بفروشید.
منبع سورس: مدیر وب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان