انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فریم ورک در طراحی وب سایت

فریم ورک در طراحی وب سایت

#1
لاراول( Laravel ) یکی از بهترین فریم ورک یا ساختن نرم افزارهای تحت وب است. لاراول در زمان کوتاه از سایت های رقبا پیش رفت و امروز یکی از بهترین و پرکاربردترین فریم ورک برنامه نویسی phpشناخته شده است
کاربرد فریم ورک
لاراول Laravel یکی از جدیدترین فریم ها برای توسعه وب سایت می باشد.فریم ورک این امکان استفاده از کدهای پیش ساخته شده را می دهد و هدف فریم ورک ها راحت نمودن برنامه نویسی و دوری از کد نویسی های تکراری می باشد.
توسعه پذیری:
امکانات بروز، آپدیت های منظم، استفاده از آخرین روش ها و ابزارهای توسعه و پیش بینی نیازهای برنامه نویسان لاراول را به عنوان یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین فریم ورک های طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب با php معرفی کرده است.
امنیت بالا:
بهره گیری از کدهای با کیفیت و تست شده ی دیگر فریم ورک ها از جمله سیمفونی (Symfony) باعث شده که لاراول در زمینه امنیت یکی از بهترین ها باشد. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد آگاهی تیم توسعه از چگونگی بکارگیری این امکانات در جهت افزایش امنیت است.


[عکس: stuff_image_2018915_121649.jpg]


سرعت:
سرعت را می توان هم در جهت سرعت بارگذاری سایت و هم سرعت توسعه وب سایت در نظر گرفت. لاراول با توجه به امکاناتی که به برنامه نویسان ارائه میدهد سرعت کدنویسی را افزایش داده و در نهایت باعث می شود محصول نهایی در زمان کمتری تولید شود همینطور فریم ورک لاراول با استفاده از فناوری بارگذاری دیرهنگام( Lazy Loading ) و کش ( Cache ) اطلاعات، سرعت دسترسی به محتوا را به حداقل ممکن کاهش داده و باعث می شود سرعت اجرا و نمایش اطلاعات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.
به روز رسانی سایت های طراحی شده با لاراول
حجم بسیار زیادی از کدهای استفاده شده در انواع روش های طراحی سایت توسط برنامه نویسان نوشته نمی شود و برای افزایش کارایی و کاهش هزینه و زمان از کتابخانه های آماده استفاده می شود. این کتابخانه ها اغلب به صورت مداوم با امکانات جدید و رفع اشکال های متعدد به روزرسانی می شوند. استفاده از یک فریم ورک پیشرفته مانند لاراول این مزیت را دارد که به روزرسانی این کتابخانه ها در آن به آسانی و در زمانی کوتاه قابل انجام است.
سیاست لاراول Laravel
لاراول قصد دارد به برنامه نویسان این امکان را دهد تا در محیطی متمایز و ساده و بدون نیاز به درگیر شدن در کدهای پیش پا افتاده و ساده به توسعه بخش های مهم وب سایت خود بیندیشند و بدین وسیله سرعت و بازده پیاده سازی یک برنامه تحت وب را بالا می برد.
ویژگی های لاراول Laravel
سیستم روتینگ ساده: با استفاده از سیستم روتینگ بسیار ساده می توانید کلیه درخواست را در برنامه به سادگی پاسخ دهید.
مدیریت داده ها: انتقال و مدیریت داده ها در این سیستم بسیار آسان می باشد و با دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Serverو SQLit سازگاری کامل دارد.
قالب زیبا: می توانید از کدهای پایه PHP استفاده نمایید و یا از قالب های کد فریم ورک بهره ببرید که کار را بسیار ساده تر می نماید.
آماده برای آینده: این فریم ورک برای توسعه در آینده بهینه سازی شده و با JSON و سایر ابزارها سازگاری کامل دارد.
پایه مستحکم: لاراول توسط کامپوننت های مختلف Symfony پیاده سازی شده است که به برنامه شما پایداری و ثبات بالایی می دهد.
ایجاد شده توسط :Composer Composer یکی از ابزارهای بسیار جالب برای توسعه برنامه ها می باشد که می توانید از ابزارهای قدرتمند آن بهره بگیرید.
اجتماع بزرگ: امروزه جامعه کاربری بسیار بزرگی از لاراول استفاده می نمایند و پشتیبانی و فایل های آموزشی بسیاری برای آن وجود دارد.


[عکس: stuff_image_2018915_121716.jpg]


قابلیت های لاراول در گرو نحوه پیاده سازی
در هنگام طراحی سایت یا برنامه نویسی به صورت اختصاصی با لاراول : چگونگی استفاده از قابلیت هایی است که لاراول در اختیار ما قرار می دهد، به دلایل گوناگون ممکن است در آینده تغییراتی کوچک یا بزرگ در سیستم طراحی شده مورد نیاز باشد و یا بخواهیم امکانات بیشتری به آن اضافه کنیم همه اینها به شرطی امکان پذیر خواهد بود که سیستم از ابتدا توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگانی با تجربه و با رعایت اصول لاراول تولید شده باشد عدم رعایت استانداردها و همینطور شناخت و تجربه کم باعث تولید وب سایت هایی با کیفیت پایین و عدم توسعه هنگام نیازهای آتی خواهد بود
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان