انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است

#1
سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا بیشتر افراد جامعه به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند؟ مطمئناً افراد با توجه به شناخت و تجهیزاتی که در اختیار دارند، پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال خواهند داد، اما چند نکته باعث جذابیت بالای این روش شده است:
همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند: اگر به دنبال کسب پول از طریق اینترنت هستید، یک کامپیوتر خانگی معمولی، یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ‌تاپ ابزارهایی هستند که به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید. پس همه افراد جامعه با داشتن اطلاعات اولیه در این حوزه به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و از امتیازات آن بهره ببرد. حال ممکن است یک فرد به تولید عروسک‌های دستی فعالیت داشته باشد و فرد دیگر در زمینه تهیه و ارائه مقاله‌های علمی.
امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف وجود دارد: یکی از بزرگترین مزایای فعالیت در حوزه مجازی این است که فعالیت افراد مختلف در آن هیچ محدودیتی ندارد. به عنوان مثال ممکن است یک فرد در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی فعالیت داشته باشد، فردی دیگر در زمینه  مشاوره خانواده و امور روانشناسی فعالیت کند و فرد دیگری کالا و خدمات تولیدی خاص خود را بفروشد. در هر صورت ارتباط از طریق اینترنت بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند کالا و خدمات مورد نظر خود را در اختیار مشتریان مختلف قرار دهد.
به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد: یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد که به سرمایه گذاری و پول اولیه نیاز ندارد، استفاده از بستر اینترنت است. البته ممکن است برخی از شما به مسئله خرید اینترنت یا ابزارهای مانند کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اشاره کنید، اما فراموش نکنید که امروزه این ابزارها به عنوان بخش معمولی زندگی افراد شناخته می‌شوند و به صورت روزانه با آنها سروکار دارند. حتی اگر افرادی پیدا شوند که به این دستگاه‌ها دسترسی نداشته باشند، باز هم با یک سرمایه اندک می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند و فعالیت خود را در منزل شروع کنند.
با تجهیزات معمولی قابل انجام است: اجازه دهید روند شروع کسب درآمد از اینترنت را مرور کنیم. یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند می‌خرید، اینترنت لازم برای فعالیت آن فراهم می‌کنید و در منزل وقت کافی برای فعالیت در این حوزه اختصاص می‌دهید. به نظر می‌رسد که به تجهیزات خیلی پیشرفته‌ای نیاز نخواهید داشت. پس اگر روشی برای کسب درآمد وجود داشته باشد که نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی نداشته و ارزان باشد، به نظر شما روش مناسبی برای کسب درآمد نیست؟!
منبع سورس: مدیروب
پاسخ

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است

#2
۵ راه برای کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب می‌تواند پلتفرمی سودمند باشد، تنها اگر از تمام پتانسیل آن استفاده کنید. در این مقاله به این موضوع اشاره می‌کنیم که چگونه می‌توان از طریق درآمد داشت و پول درآورد. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

در سال ۲۰۱۶، ماهانه ۳.۲۵ میلیارد ساعت ویدیو در YouTube مشاهده شد. آیا شما هم ویدیوهای خود را ارسال کردید و سهمی از این ساعات داشتید؟ بسیاری از فیلمسازان و تولیدکنندگان محتوا توانستند درآمد زیادی از یوتیوب کسب کنند؛ با این حال، فرصت‌های از دست رفته کم نیست.

1. ادسنس
2. بازاریابی واسطه ای
3. محصولات
4. خدمات
5. همکاری با برندها و اسپانسرها
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان