انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی راه های توسعه همکاری بین خبرگزار های ایران و آلمان25.7.97

بررسی راه های توسعه همکاری بین خبرگزار های ایران و آلمان25.7.97

#1
بررسی راه های توسعه همکاری بین خبرگزار های ایران و آلمان
 
در نشستی که به همت بین آقای محمد خدادی مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و سون گوسمان از مدیران خبرگزاری آلمان  (د. پ. آ.) و با حضور جناب آقاي ماجدی سفیر ایران در برلین برگزار شد  راه‌های همکاری‌ خبرگزاری های ایران و آلمان مورد بررسی قرار گرفت.
دراین ملاقات خدادی نقش خبرگزاری های دوکشور در تولید، انتشار و تبادل اطلاعات موثق را جهت شناخت متقابل بویژه در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی  ضروری خواند و بر ضرورت تبادل تجربیات و تولیدات نوین ميان مدیران و کارشناسان دو طرف تاکید نمود.
سون گوسمان نیز دراین ملاقات با اشاره به قدمت، تجربیات و سوابق همکاری خبرگزاری ایران وآلمان از همکاری ایرنا و د. پ. آ. به عنوان یک ضرورت در مسير توسعه مناسبات دوکشور یاد کرد و اعلام نمود خبرگزاری آلمان عزم جدی برای توسعه همکاری‌های همه جانبه با ایرنا دارد. وی تبادل خبر، تولیدات چند رسانه ای، همکاری‌های آموزشی و کمک به پوشش خبری دفاتر ایرنا در برلین و د. پ. آ. در تهران را مورد تاکید قرارداد.
دراین ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران نيز دوره جدید همکاری خبرگزاری های ایران و آلمان را بسترساز توسعه روابط دو کشور و یک ضرورت جدی برای شناخت بخش‌های مختلف دو کشور از یکدیگر دانست و حمایت همه جانبه سفارت کشورمان را از همکاری‌های رسانه‌‌های ايران و آلمان اعلام داشت.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به دعوت رسمی آقاي گوسمان خبرگزاری آلمان به برلین سفر نمود و در این سفر علاوه بر ملاقات با وي با مدیران ارشد برخي ديگر از رسانه‌های آلمانی نيز ملاقات کرد.
برای مشاهده تصاویر سفارت ایران در برلین به مراجعه فرمایید
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان