انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید دامنه فوری

خرید دامنه فوری

#1
خرید دامنه فوری
نام دامنه یک رشته شناسایی است که برای هر وب سایت یک گزینه ضروری می باشد و زمان طراحی وب سایت باید خرید دامنه را نیز انجام داد. هر اسمی که در DNS ثبت شده باشد، نام دامنه است.
خرید دامنه امری است که برای یک وب سایت لازم است، به این دلیل که نام دامنه در زمینه های مختلف شبکه و برای اهداف نام گذاری و آدرس خاص برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی یک نام دامنه، نماینده یک پروتکل اینترنتی (IP) است، مانند یک رایانه شخصی که برای دسترسی به اینترنت استفاده می شود، یک سرور هاست، که از یک وب سایت میزبانی می کند از طریق این نام به وب سایت دسترسی پیدا می کند.
یک آمار بیان می کند که در سال 2017 به تعداد بیش از 330 میلیون خرید دامنه انجام گرفته است.
خرید دامنه با پسوندهای مختلفی انجام می شود. بسیاری از وب سایت ها دارای پسوندهای سطح بالا و عمومی مانند com، info، net، org و edu و یا پسوندهای مربوط به یک کشور هستند.
این پسوندها هنگام خرید دامنه توسط کاربران برای وب سایت ها انتخاب می شوند و انتخاب آن ها نیز کاملاً اختیاری می باشد. اما بهتر است متناسب با محتوا و موضوع وب سایت باشد.
ثبت این دامنه ها در وب سایت های مخصوص به فروش خدمات مربوط به دامنه صورت می گیرد.
هدف از خرید دامنه
نام دامنه برای شناسایی منابع اینترنتی، مانند وب سایت ها، شبکه ها و خدمات با ساده ترین روش ممکن است که به نوعی برچسب زدن به منابع محسوب می شود.
رایانه ها از نام دامنه به عنوان شناسه ای برای وب سایت میزبان استفاده می نماید. در واقع نام و شناسه میزبان یک جزء از URL یا Uniform Resource Locators می باشد که برای وب سایت های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان