انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

#1
سلام به همگی. دوستان کسی هست که یه وکیل خوب واسه مهاجرت به استرالیا به من معرفی کنه؟؟
پاسخ

مهاجرت به استرالیا

#2
دانشگاه تاسمانیا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی می باشد که در سال ۱۸۹۰ در تاسمانیا استرالیا تأسیس شده است. این مرکز علمی دارای کالجی است که یکی از قدیمی ترین انواع آموزش عالی در استرالیا می باشد. دانشگاه تاسمانیا عضو انجمن بین المللی دانشگاه های مشترک المنافع و انجمن مؤسسات آموزش عالی جنوب شرقی آسیا بوده و دوره های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد را در طیف وسیعی از رشته ها ارائه می نماید. مؤسسه مطالعات دریایی و قطب جنوب این دانشگاه دارای امتیازی بالاتر از استاندارد جهانی می باشد.

دانشگاه تاسمانیا علاوه بر پردیس اصلی خود که در هوبارت قرار دارد، دارای ۲ پردیس دیگر، ۱ مزرعه کشاورزی و نیز چندین مؤسسه تحقیقاتی می باشد. این مرکز علمی از پیشینه قوی در تحقیقات برخوردار بوده و در میان دانشگاه های استرالیا در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی چون مطالعات آب ها، مطالعات مربوط به قطب، کشاورزی، جنگلداری، علوم تغذیه و مواد غذایی، تحقیقات پزشکی، زمین شناسی و مواد موجود در زمین پیشرو می باشد. 

از مهمترین مراکز تحقیقاتی این دانشگاه می توان به مؤسسه تحقیقاتی آب و آبزیان تاسمانیا، مؤسسه تحقیقاتی کشاورزی تاسمانیا، مؤسسه تحقیقاتی معدن و فلزات، و نیز مؤسسه تحقیقاتی قطب جنوب و اقیانوس منجمد جنوبی اشاره نمود.

رتبه بندی
دانشگاه تاسمانیا رتبه ۲۰ را در میان دانشگاه های استرالیا به خود اختصاص داده است و علاوه بر این، رتبه ۳۷۰ جهانی را نیز براساس رده بندی QS World University Rankings در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ از آن خود کرده است.

دانشکده ها
دانشکده هنر: برنامه های این دانشکده عبارتند از هنرهای تجسمی، علوم اجتماعی، روانشناسی، فلسفه، موسیقی، مطالعات علوم آسیایی و مطالعات امور جوانان، معماری و نقشه کشی.
دانشکده تجارت: برنامه های این دانشکده عبارتند از مدیریت، حسابداری، اقتصاد و دارایی.
دانشکده آموزش و پرورش
دانشکده علوم بهداشتی: برنامه های این دانشکده عبارتند از پزشکی، پرستاری، مامایی، داروسازی، علوم کشاورزی، علوم آبی، شیمی، زمین شناسی، ریاضی، فیزیک، علوم گیاهی و جانورشناسی.
دانشکده حقوق: برنامه های این دانشکده عبارتند از حقوق و مطالعات قانونی.
دانشکده مهندسی و فناوری: برنامه های این دانشکده عبارتند از کامپیوتر و اطلاعات سیستم ها، مهندسی و مهندسی دریا.
پاسخ

مهاجرت به استرالیا

#3
تحصيلات‌ دانشگاهی
‌شرط‌ ورود به‌ دانشگاه‌ها بر اساس‌ نمرات‌ گواهی ورود به‌ آموزش‌ عالی (TES) محاسبه‌ می‌شود كه‌ روش‌ محاسبه‌ در هر ايالت‌ متفاوت‌ است. برای ورود به‌ دانشگاه‌های ديگر ايالت‌ها نيز می‌توان‌ از TES استفاده‌ کرد.
[عکس: studyaustralia.jpg]
تحصیل در استرالیا بدون آیلتس
دانشگاه‌های استراليا مستقل‌ هستند و خودشان‌ مدرک را صادر می‌كنند. در ۱۹۸۸ تعدادی از دانشگاه‌ها و كالج‌ها در هم‌ ادغام‌ شدند و تشكل‌ فعلی مبنی بر سيستم‌ واحد ملی دانشگاه‌ها Unified National System  را كه‌ بالغ‌ بر ۳۹ دانشگاه‌ بود شكل‌ دادند. ۴۹ كالج‌ نيز در تمام‌ استراليا پراكنده‌ هستند كه‌ می‌توانند با توجه‌ به‌ قوانين‌ ايالتی، مداركی تا سطح‌ كارشناسی ارشد بدهند.
تحصیل در استرالیا
در ۱۹۹۰ شورای وزيران‌ آموزش‌ ايالات‌ و قلمروهای مختلف‌ استراليا نظام‌ واحد ارزيابی آموزشی در استراليا را با عنوان‌1(RATE) معرفی كرد. در سال‌ ۱۹۹۵ ميلادی نظام‌ جايگزين‌ ديگری تحت‌ عنوان‌ 2(AQF) معرفی شد كه‌ قرار است‌ تا پايان‌ ۱۹۹۹ ميلادی جايگزين‌ RATE شود.
دانشگاه های برتر در استرالیا ۲۰۱۸
مبنای معرفی اين‌ نظام‌های ارزيابی، فراهم‌ كردن‌ چارچوبی ملی و فراگير برای ارزشيابی مدارک تحصيلی در استراليا بعد از دوران‌ تحصيل‌ اجباری (پانزده‌ سالگی يا سال‌ دهم) است. با توجه‌ به‌ نظام‌ ارزشيابیAQF، مدرک پايان‌ دوران‌ دبيرستان، گواهينامه‌ آموزش‌ ارشد دبيرستان‌ (Senior Secondary Certificate of Education) ناميده‌ می‌شود.
مقاله‌های مرتبط:
بهترین دانشگاه های استرالیا کدامند؟
هشت دانشگاه برتر استرالیا، پایگاه برندگان جایزه نوبل
سیدنی یا ملبورن ؛ کدام یک را برای ادامه تحصیل در استرالیا انتخاب می‌کنید؟
۱. Associated Diploma: با دوسال‌ تحصيل‌ همراه‌ با كارآموزی داده‌ می‌شود كه‌ تحت‌ پوشش‌ دوره‌های حرفه‌ای (TAFE) است.
۲. Diploma: با سه سال تحصیل بعداز دیپلم دبیرستان همراه با کارآموزی داده می شود. اين‌ دوره‌ نيز تحت‌ پوشش‌ دوره‌های حرفه‌ای (TAFE) است.
۳. Bachelor: با حداقل سه یا چهار سال تحصیل بعداز دیپلم دبیرستان داده می‌شود.
۴. (Post Graduate Certificate (PGC: دوره آن‌ يک نيم‌ سال‌ بعد از كارشناسی است.
۵. (Post Graduate Diploma (PGD): دوره آن‌ دو نيم‌ سال‌ بعد از كارشناسی است.
۶. Bachelor Honours Degree: دوره آن‌ حداقل‌ چهار سال‌ تا پنج سال‌ تحصيل‌ بعد از ديپلم‌ دبيرستان‌ است‌ و دانش‌‌آموختگان‌ اين‌ دوره‌ بدون‌ گذراندن‌ دوره‌ Master می‌توانند دوره‌ Ph.D را شروع‌ كنند.
۷. Master: برای ورود به‌ اين‌ دوره‌ امتحانی صورت‌ نمی‌گيرد، بلكه‌ با توجه‌ به‌ نمرات‌ دوره‌ Bachelor و معرف‌ها، پذيرش‌ صادر می‌شود.
طول‌ اين‌ دوره‌ بستگی به‌ طول‌ مدت‌ دوره‌ Bachelor دارد. به این صورت‌ كه‌ يک سال‌ تحصيل‌ تمام‌ وقت‌ بعد از دوره‌ چهار ساله‌ Bachelor و دو سال‌ تحصيل‌ تمام‌ وقت‌ بعد از دوره‌ سه‌ ساله‌ Bachelor لازم‌ است. البته‌ در بعضی از رشته‌ها (شيلات) دوره‌ Master تا سه‌ سال‌ هم‌ به‌ طول‌ می‌انجامد.
۸. Ph.D: این دوره‌ معمولا پژوهشی است‌ و بايد طی اين‌ پژوهش‌ موضوع‌ جديدی در رشته‌ مربوطه‌ ارايه‌ شود. البته‌ در بعضی از دانشگاه‌ها گذراندن‌ يک دوره‌ Qualifying به‌‌صورت‌ درسی برای شروع‌ دوره‌ دكتری الزامی است‌ و سپس‌ دوره‌ پژوهش‌ آغاز می‌شود كه‌ حداقل‌ سه‌ سال‌ طول‌ می‌كشد.
‌‌نحوه‌ ارزشيابی مدارک تحصيلی
مدارک Diploma بعد از ديپلم‌ دبيرستان‌ «كاردانی» ارزشيابی می‌شود.
مدارک Bachelor بعد از ديپلم‌ دبيرستان، «كارشناسی» ارزشيابی می‌شود.
مدارک (Post Graduate Certificate (PGC)/ Post Graduate Diploma (PGD فقط صحت‌ صدور صادر می‌شود.
مدارک Master با شرط‌ داشتن‌ كارشناسی، «كارشناسی ارشد» ارزشيابی می‌شود.
مدارک Ph.D با شرط‌ داشتن‌ كارشناسی ارشد، «دكتری» ارزشيابی می‌شود
زبان مراکز آموزشی و دانشگاهی
تمام برنامه‌های دانشگاه‌های استرالیا به زبان انگلیسی تدریس می‌شود و برخورداری از مدرک زبان شرط لازم برای ثبت‌نام است. آموزش و پشتیبانی زبان معمولا برای دانشجویانی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند، در دسترس است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان