انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتشار رپورتاژ خبری به صورت کمپین

انتشار رپورتاژ خبری به صورت کمپین

#1
یک راهکار ساده برای افزایش بهره‌وری گزارش تبلیغاتی، ارائه هم‌زمان آن‌ در سایت‌های خبری متعدد هست که باعث می‌شود کاربران بیشتری از آن مطلع بشوند. قاعدتاً وقتی تعداد بک لینک‌هایی که به سایت شما ارجاع می‌دهند افزایش پیدا می‌کند، تأثیر قابل توجهی بر ارتقای جایگاه سایت از دید موتور‌های جستجو می‌گذارد. علاوه بر این به خاطر داشته باشید در هر گزارش آگهی نباید بیشتر از 3 لینک سایت مبدأ وجود داشته باشد. قرار دادن لینک‌های متعدد در یک محتوای تبلیغاتی، ارزش آن را پایین می‌آورد.
ویژگی‌های یک رپورتاژ آگهی موثر
تفاوت اصلی رپورتاژ آگهی با تبلیغات معمولی این هست که رپورتاژ داستان دارد در صورتی که تبلیغات عادی فقط به معرفی محصول می‌پردازد. در ادامه به چند ویژگی کاربردی اشاره شده‌است که رعایت آن‌ها در آگهی، تأثیر قابل توجهی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد.
نیازی نیست در رپورتاژ آگهی، کسب و کار را به طور کامل معرفی کنید و به تمام ویژگی‌های آن اشاره کنید. بهتر است تمرکز خود را فقط بر روی وجه تمایز و برتری که نسبت به رقیبان دارید بگذارید. فراموش نکنید مخاطب حوصله خواندن مطالب تکراری و طولانی را ندارد پس به نقاط قوت‌تان اشاره کنید.
به کسب و کار خود هویت بدهید. برای این کار می‌توانید داستانی واقعی درباره سازمان و یا مؤسس آن بنویسید. نقطه شروع فعالیت، دلایل موفقیت و یا حتی پیشینه کاری شرکت می‌تواند موضوعات جذابی برای داستان باشد.
درباره افرادی بنویسید که به کمک خدماتی که از شما گرفتند، توانستند موفق بشوند. با آن‌ها مصاحبه کنید و یک گفتگوی واقعی را در رپورتاژ آگهی بیاورید. به این شکل می‌توانید اطمینان مخاطب را جلب کنید.
از تصاویر و تیتر‌های جذاب در متن آگهی استفاده کنید. بنابراین افرادی که فرصت ندارند تمام مقاله را مطالعه کنند، لااقل سر تیترها و تصاویر را مشاهده می‌کنند.
منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان