انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارتباط وجود وبلاگ در وب سایت

ارتباط وجود وبلاگ در وب سایت

#1
ارتباط وجود وبلاگ در وب سایت
در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد ارتباط وجود وبلاگ در وب سایت توضیح دهیم و در مورد  داشتن وبلاگ در طراحی سایت بیشتر شرح دهیم و نکات مربوط به این موضوع را به تفکیک توضیح دهیم.
وبلاگ نویسی در واقع قسمت مهم در طراحی وب سایت شما خواهد بود. حال اینکه وب سایت شما شخصی یا شرکتی و یا فروشگاهی باشد.
ترافیک سایت با وبلاگ نویسی
یکی از مهم تریم مزیت های وبلاگ نویسی این است که بازدیدکننده وب سایت را افزایش می دهد. بازدیدکنندگان برای مطالب جدید و مطالعه آنها به وب سایت شما مراجعه می کنند. زمانی که مطالب را در وب سایت خود قرار می دهید سعی کنید از پیوندها و مطالب مرتبط در زیر مطالب استفاده کنید تا ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند.
موضوعات وبلاگ را می توانید براساس زمینه کاری خود انتخاب کنید همواره به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی برای نوشتن مطالب استفاده کنید. یا این که می توانید موارد آموزشی در زمینه بیزنس خود در وبلاگ خود بنویسید. تا بازدیدکنندگان ترغیب شوند تا مطالب شما را دنبال کنند.
[img=300x0]http://espinasweb.com/wp-content/uploads/2017/11/blog-300x180.png[/img]
تاثیر وبلاگ نویسی در موتورهای جستجوگر
وبلاگ نویسی یکی از بهترین موقعیت ها است که درمحتوای آن می توانید کلمات کلیدی مهم برای وب سایت خود را به کار ببرید. این کار باعث بهبود در رتبه های گوگل خواهد شد. به راحتی می توانید تمامی مطالبی را که در وبلاگ خود می گذارید با یک هدف خاصی پیش برود تا به جذب مخاطبان وب سایت شما شود. وبلاگ نویسی یکی از راه های افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد بود و با به کار گیری کلمات کلیدی می توانید به راحتی در گوگل و بینگ رتبه های خوبی را به خود تخصیص دهید.
[img=300x0]http://espinasweb.com/wp-content/uploads/2017/11/wbl_top1-300x117.png[/img]
تعامل با خواننده
هنگامی که شما یک وبلاگ برای وب سایت خودتان داشته باشید. مطالبی که در وبلاگ قرار می دهید می تواند تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید. این امر سبب می گردد تا مخاطبان به شما وفادار باشند و حس اعتماد در آنها به وجود آید. وبلاگ نویسی یک یاز موثرترین کارهایی است که در طراحی سایت حتما باید از طراح بخواهید یک قسمتی را در وب سایت به وبلاگ اختصاص دهد.
اهداف خود را در وبلاگ نویسی فراموش نکنید. این اهداف برای تولید محتوا و وبلاگ نویسی بسیار موثر است تا کلمات کلیدی مربوط به وب سایت شما در این وبلاگ نویسی تکرار مکرر شود. هیچ گاه فراموش نکنید که از مطالب تکراری جدا خودداری کنید .
ما در اسپیناس وب ، وجود وبلاگ را یکی از آپشن های ضروری در طراحی سایت شما می دانیم و برای تمامی کاربران قسمت وبلاگ را قرار می دهیم  که اولا جایگاه شما در موتورهای جستجوگر بهتر شود دوما بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و مخاطبان زیادی را برای وب سایت خود جذب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان