انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا رپورتاژ خبری؟

چرا رپورتاژ خبری؟

#1
ممکن هست این سوال برای بسیاری از مخاطبان پیش بیاد که چرا ریپورتاژ آگهی تا این حد روش تاثیرگذاری هست و هر روز کسب و کار‌های بیشتری به فکر استفاده از آن هستند؟ بهترین پاسخی که برای این سوال پیدا می‌شود این هست که رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که مخاطب با دیدن خبر و یا یک واقعیت علمی با آن مواجه می‌شود
انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌ها پربازدید چه مزایایی دارد؟
بنابراین راحت‌تر به آن متن تبلیغاتی اعتماد می‌کند و با اشتیاق بیشتری آن مطلب را دنبال می‌کند. به این ترتیب مخاطب بدون آن که متوجه باشد در حال مشاهده یک محتوای تبلیغاتی هست، رپورتاژ خبری را تا انتها مطالعه می‌کند و به صورت غیر مستقیم، پیامی که در آن متن هست را دریافت می‌کند
به عنوان مثال رستوارنی را در نظر بگیرید که برای طبخ غذا از گوشت ارگانیک و یا محلی استفاده می‌کند. تصور کنید اگر این رستوران مزایای استفاده از چنین گوشتی را در قالب یک داستان جذاب معرفی کند، چه تاثیر مثبتی می‌تواند بر ذهنیت مشتریان ایجاد کند. به عبارتی رپورتاژ آگهی علاوه بر تبلیغ یک محصول و یا خدمات بخصوص، مشتری را از مزایا و ویژگی‌های منحصربفرد آن هم مطلع می‌کند تا فرد با آگاهی از این موارد، محصول را استفاده کند.
علاوه بر این، رپورتاژ آگهی منبع درآمد مناسبی هم برای سایت مبداء هست که خبر تبلیغاتی در آن منتشر می‌شود. ادمین سایت‌های پربازدید می‌توانند از این روش برای کسب درآمد استفاده کنند و بخشی از هزینه‌های نگهداری سایت را با استفاده از آن جبران کنند. این در حالی هست که رپورتاژ آگهی تاثیر قابل توجهی در افزایش تعداد خوانندگان سایت و همچنین زمانی که برای مشاهده مطالب سایت صرف می‌کنند دارد.
ادامه دارد...  
در ادامه قصد داریم انواع مختلف ریپورتاژ خبری را معرفی کنیم و به تفاوت‌ آن‌ها با یکدیگر اشاره کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید تشخیص بدهید کدام نوع آن مناسب کسب و کار شما است.
منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب
www.armanic.com
www.modireweb.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان