انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل شیراز مشهد

هتل شیراز مشهد

#1
هتل شیراز مشهد
معرفی : هتل شیراز یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که از هتل های قدیمی این شهر محسوب می شود و در سال 1374 افتتاح شده است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل 4 طبقه است و 77 واحد اقامتی در آن وجود دارد. 
[عکس: Shiraz-hotel-mashhad-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شش تخته می باشد که به صورت BB فولبرد رزرو می شوند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، کمد لباس،‌ اینترنت ، تلفن و میز تحریر هستند.
امکانات هتل : کافی شاپ، لابی،‌ سرویس رایگان به حرم، خدمات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، گشت شهری رایگان به موزه نادری مشهد، خدمات بیدار باش، پارکینگ، اتاق چمدان
[عکس: Shiraz-hotel-mashhad-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل در طبقه اول و همکف قرار دارد و با ظرفیت 300 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران سرو می کند. صبحانه در این هتل از ساعت 7:30 تا 9:30 و به صورت بوفه سرو می شود.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان دانشگاه شهر مشهد قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر امام هشتم 3.5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 13 کیلومتر است. هم چنین مراکز خریدی مانند برج آلتون در نزدیکی این هتل قرار دارند.
[عکس: Shiraz-hotel-mashhad-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل شیراز یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که در موقعیتی بسیار خوب در میان مراکز خرید و حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. واحدهای اقامتی این هتل بسیار تمیز هستند و پس از بازسازی نیز تجهیزات آن ها نو شده است.
پاسخ

هتل شیراز مشهد

#2
[quote pid='25580' dateline='1535174698']
هتل های مشهد

بسیاری از زائرانی که برای زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام به شهر مقدس مشهد سفر می کنند ؛ برای اقامت خود ، یکی از [/url]هتل های مشهد را انتخاب می کنند . ما در در این مقاله قصد داریم شرایط هتل های مشهد و همچنین هتل های در مشهد نزدیک حرم را بعلاوه هتل ارزان قیمت در مشهد را مورد بررسی قرار دهیم .

هتل های مشهد شامل هتل های دو ستاره ، هتل های سه ستاره و همچنین هتل های چهار ستاره میباشد . شما زائران عزیز با توجه به بودجه خود می توانید یکی از انواع هتل های مشهد را انتخاب کنید .

هتل های دو ستاره مشهد

هتل های دو ستاره مشهد ، از دسته بندی های هتل ارزان قیمت در مشهد می باشند . هتل های دو ستاره مشهد ، علاوه بر اینکه هتل های ارزان قیمت مشهد شناخته می شوند بطور معمول با توجه به فاصله نزدیکی که با حرم امام رضا دارند ، جز دسته بندی هتل در مشهد نزدیک حرم نیز شناخته می شوند .

اغلب هتل های دو ستاره مشهد ، فاقد اینترنت و پارکینگ شخصی برای مسافر می باشند . اما بیشتر آن ها دارای رستوران می باشند که ساکنین این هتل ها می توانند برای صرف صبحانه ، ناهار و شام از رستوران هتل استفاده کنند . همچنین دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته و یا سه تخته می باشند که خانواده های گرامی می توانند از آن ها استفاده کنند .

برای دیدن لیست کامل هتل های دو ستاره مشهد و همچنین هتل ارزان قیمت در مشهد و هتل در مشهد نزدیک حرم می توانید به وب سایت لوکس ویلا مراجعه کنید .

هتل های سه ستاره مشهد

هتل های سه ستاره مشهد ، از جمله هتل های مورد علاقه مسافران و زائران می باشند . هتل های سه ستاره مشهد ، به نسبت هتل های دو ستاره دارای کیفیت و امکانات بهتری هستند و در مقابل ارائه این خدمات بهتر ، هزینه ی بیشتری نیز به نسبت هتل های دو ستاره از زائران دریافت می کنند .

هتل های مشهد ، به خصوص هتل های سه ستاره مشهد ؛ عمدتا" ساختمان هایی نوساز و شیک هستند . دارای لابی مجهز به اینترنت ، اتاق های یک تخته ، دو تخته و سه تخته ، رستوران های با کیفیت و ... از جمله امکانات هتل های مشهد می باشد .

خیالتان راحت باشد . اگر ساختمان هتلی که انتخاب کرده اید قدیمی باشد و سال ساخت آن به سال های پیش برگردد . حتما داخل آن  مورد بازسازی و تغییرات قرار گرفته است . رقابتی که بین هتل های مشهد برقرار است ، مدیران هتل ها را مجاب کرده است تا برای جذب بیشتر مسافر ، امکانات و کیفیت هتل های خود را افزایش دهند .

شما مسافران گرامی می توانید برای دیدن لیست کامل هتل های سه ستاره مشهد ، هتل ارزان قیمت در مشهد و همچنین هتل مشهد نزدیک حرم می توانید از وب سایت لوکس ویلا دیدن فرمایید .

هتل های چهار ستاره مشهد

لوکس ترین هتل های مشهد ، هتل های چهار ستاره مشهد این شهرهستند . هتل هایی که با بهترین کیفیت و بیشترین امکانات رفاهی که حداکثر تلاش خود را برای رفاه حال زائران و مسافران به کار میگیرند .

اتاق های هتل های چهار ستاره مشهد ، دارای اینترنت هستند . همچنین اغلب هتل های چهار ستاره مشهد دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران می باشند تا کسانی که با خودروی شخصی خود به شهر مشهد مسافرت کرده اند ، برای محل پارک خود به مشکل بر نخورند .

شما می توانید لیست هتل های 4 ستاره مشهد را در وب سایت لوکس ویلا مشاهده نمایید .

هتل آپارتمان در مشهد

علاوه بر هتل هایی که در مشهد احداث شده اند ، شهر مشهد دارای تعداد بسیار زیادی هتل آپارتمان می باشد . قیمت هتل آپارتمان ها وابسته به شرایط متفاوت است . از قیمت بسیار ارزان تا هتل آپارتمان های لوکس و گران قیمت از جمله انتخاب های شما با توجه به بودجه مورد نظر شما ، می توانند محل مناسبی برای اقامت شما باشند .

هتل آپارتمان های مشهد معمولا در اطراف حرم ساخته شده اند و از ویژگی های شاخص آن ها ، نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا علیه السلام می باشد .

هتل آپارتمان ها دارای اتاق های یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه هستند.وسایل آشپزخانه آنها تکمیل است و اگر قصد آشپزی دارید می توانید از آن ها استفاده کنید . معمولا هتل آپارتمان ها رستوران جداگانه برای مسافران در نظر نگرفته اند .

شما هم اکنون می توانید لیست هتل آپارتمان های مشهد و همچنین هتل آپارتمان نزدیک حرم را با مراجعه به [url=https://luxvila.ir/]وب سایت لوکس ویلا ، مشاهده کنید .
[/quote]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان