انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

#1

معرفی رستوران : رستوران بالیکوی یکی از بهترین رستوران های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2002 افتتاح شده است. این رستوران ادعا دارد که طعم غذاها و نوشیدنی هایش آن قدر خوب است که شما را وادار می سازد تا دوباره سفارش دهید. این رستوران در یک ایوان بسیار زیبا قرار گرفته است که در یک طرف آن فضای سبز قرار گرفته و در طرف دیگر آن دریای زیبای مدیترانه قرار دارد. اخیرا شعبه دیگری از این رستوران نیز افتتاح شده است که به اندازه شعبه اول طرفدار پیدا کرده است. یک خلاقیت جدید در این رستوران انجام گرفته است که منوی غذاهای روزانه را به همراه عکس واقعی آن ها در یک نمایشگر بزرگ برای شما به نمایش در می آورند.
[عکس: lara-balik-evi-1.jpg]
منو رستوران: در منوی این رستوران انواع اشتها آورها ، دسرها، نوشیدنی ها و غذاهای دریایی یافت می شود. تمرکز این رستوران بر روی سرو ماهی های محلی است که گاهی حتی یک ماهی را به چند روش مختلف طبخ و سرو می کنند. هم چنین در این رستوران قسمتی تحت عنوان غذاهای حلال در نظر گرفته شده است. 
پیشنهاد ما: این رستوران با محیط جالب و زیبای خود مناسب انواع قرار ملاقات ها، قرارهای دو نفره و حتی شام های خانوادگی است. 
[عکس: lara-balik-evi-2.jpg]
ساعت کاری رستوران : این رستوران همه روزه از ساعت 9 صبح تا یک بامداد برای سرو صبحانه، ناهار و شام در خدمت شما مسافران گرامی  است.
موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در محله کنیالتی و در کنار ساحل دریا قرار گرفته است.
[عکس: lara-balik-evi-3.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان