انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
viladomat hotel barcelona spain

viladomat hotel barcelona spain

#1



معرفی : هتل ویلادومات یکی از هتل های 3 ستاره شهر بارسلونا اسپانیا است که در مرکز شهر بارسلونا قرار گرفته است. ساختمان هتل در هفت طبقه ساخته شده است و در تقاطع دو خیابان قرار گرفته است. فضای داخلی هتل تماما از پارکت پوشیده شده و بسیار تمیز است. در فضای این هتل سعی شده است سادگی در اولویت باشد و از استفاده کردن وسایل اضافی حذر شده است. تعداد 81 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد.


امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دبل و توئین هستند که در آن ها امکانات حمام اختصاصی با سشوار، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن و اینترنت وجود دارند.

امکانات هتل : کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لاندری، خشکشویی، مرکز تجارت، اتاق جلسات، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، روزنامه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی


رستوران هتل : رستوران هتل ویلادومات انواع غذاهای اسپانیایی را برای ناهار و شام سرو می کند. صبحانه این هتل بوفه ای خوش رنگ و طعم از انواع شیرینی ها، نان ها و هر چه فکرش را بکنید است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان Eixample شهر بارسلونا قرار گرفته است. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران  می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد.


پیشنهاد ما : این هتل یک هتل سه ستاره مقرون به صرفه است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر بارسلون قرار گرفته است. 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان