انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

#1
هتل نیپون استانبول
معرفی : هتل نیپون یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در قلب این شهر قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای سبک ژاپنی است و به همین دلیل ساختمان و دکوراسیون اتاق ها بسیار ساده است. ساختمان این هتل در هشت طبقه ساخته شده و دارای 171 واحد اقامتی برای شما مسافران تور استانبول است. 
[عکس: nippon-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سوپریور ، خانوادگی و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن ‌، اینترنت ، میزکار، مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. هم چنین در برخی سوئیت ها آشپزخانه و جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد.
امکانات هتل : باشگاه بدنسازی، اجاره دوچرخه،‌ کتابخانه، خدمات برای معلولین،‌ صندوق امانات، خدمات دور، تبدیل ارز، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاهی، سوئیت ماه عسل، روزنامه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی
[عکس: nippon-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل در دو سبک بوفه و آلاکارته فعالیت می کند. در این رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی با استفاده از مواد غذایی تازه محلی تهیه می شود. هم چنین کافی شاپ این هتل نیز در ایوان کناری آن قرار گرفته است.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه بی اوغلو و خیابان تالیمهانه قرار گرفته است. فاصله هتل تا میدان معروف تکسیم تنها 5 دقیقه پیاده روی است. ایستگاه مترو تکسیم و ایستگاه تراموا در فاصله 400 متری هتل قرار گفته اند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا دیدنی های شهر استانبول مانند دلمه باغچه و برج گالاتا کمتر از دو کیلومتر است.
[عکس: nippon-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل بسیار ساده و در عین حال شیک است؛ امکانات رفاهی مطلوب و قیمت نیز نسبت به 4 ستاره بودن هتل مقرون به صرفه است.در اطراف این هتل بوتیک ها ، مغازه ها و رستوران های زیادی قرار گرفته اند که پیشنهاد می کنیم با توجه به قیمت مناسبشان از آن ها خرید کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان