انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل کاپیتال ایروان ارمنستان

هتل کاپیتال ایروان ارمنستان

#1

معرفی : هتل کاپیتال یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که به سبک آپارتمانی است. این هتل که در منطقه آیگدزور قرار دارد در سال 2012 افتتاح شده است. یکی از سیاست های این هتل بر آن بوده است تا واحدهای اقامتی آن شبیه خانه شما به نظر برسد و تا حد زیادی نیز موفق بوده است. در این هتل 15 واحد اقامتی وجود دارد.
[عکس: capital-hotel-yerevan-1.jpg]
امکانات اتاق ها : واحد های اقامتی این هتل از نوع سینگل، دبل، تریپل، اتاق خانوادگی و سوئیت هستند که در آن ها امکانات مبلمان، یخچال، تلویزیون، میز ناهارخوری، تلفن، اینترنت بی سیم، حمام با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و بالکن وجود دارد. هم چنین از برخی واحد ها نمای زیبای رودخانه پیداست.
امکانات هتل : باغ، تراس آفتاب،‌ استخر روباز فصلی، تخت های حمام آفتاب،  ماساژ، صبحانه در اتاق، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسات، شاتل فرودگاهی، فروشگاه، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، پارکینگ، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، سالن کنفرانس
[عکس: capital-hotel-yerevan-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران این هتل در ایوان قرار گرفته است که علاوه بر سرو صبحانه به سبک بوفه، برای ناهار و شام منویی از غذاهای ارمنی در اختیار شما مسافران  قرار می دهد.
موقعیت مکانی هتل : هتل در خیابان آیگدزور ارمنستان قرار گرفته است . این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از میدان مارشال باغرامیان و مترو این میدان قرار گرفته است. فرودگاه زوارتونس در 10 کیلومتری هتل است و دیدنی هایی مانند موزه ماتانادران ، رودخانه هرازدان‌، کاسکاد و میدان جمهوری در فاصله کمتر از سه کیلومتری این هتل قرار گرفته اند.
[عکس: capital-hotel-yerevan-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل کاپیتال یکی از هتل های ارزان شهر ایروان است که در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و از آن جایی که اکثر واحدهای اقامتی آن به صورت سوئیت هستند ، بیشتر مناسب خانواده ها است. 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان