انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

#1

معرفی : هتل ملیا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب منطقه تاریخی این شهر و در محله بر دبی قرار گرفته است. این هتل اولین هتل شرقی به سبک اسپانیایی است که دکور آن بر عهده یک طراح مشهور از شهر میلان بوده است. جالب است بدانید این هتل یکی از هتل های خانواده بزرگ ملیا است که در سراسر جهان شعبه دارد. 1000 متر مربع سالن اسپا تنها گوشه ای از امکانات تفریحی این هتل لوکس است. در این هتل 164 واحد اقامتی وجود دارد.
[عکس: melia-hotel-dubai-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل ملیا از نوع استاندارد،‌خانوادگی، اگزکیوتیو و جونیور است که دارای لوازم بسیار لوکس و محیط زیبایی بوده و امکانات حمام با وان و دوش، مبلمان، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع، تلفن،‌ اینترنت،‌ چای ساز ، مینی بار و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.
امکانات هتل : سان تراس، استخر، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا، سونا، جکوزی،‌ حمام ترکی، برنامه های سرگرمی، نایت کلاب،‌ خدمات نگهداری از کودکان، خدمات تور، صندوق امانات،‌ مرکز تجارت،‌ اتاق جلسات، فروشگاه،‌ اجاره ماشین
[عکس: melia-hotel-dubai-2.jpg]
رستوران هتل : در این هتل دو رستوران با منوی آلاکارته وجود دارند که یکی از آن ها غذاهای بین المللی و دیگری غذاهای هندی سرو می کند.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان کویت قرار گرفته است و نزدیک ترین هتل به ورلد ترید سنتر است. هم چنین با کمی پیاده روی از این هتل می توانید به خیابان های پر از مرکز خرید دبی دسترسی پیدا کنید. قاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 کیلومتر است و برای دسترسی راحت تر شما مسافران  به ساحل برای شما شاتل رایگان در نظر گرفته شده است.
[عکس: melia-hotel-dubai-3.jpeg]
پیشنهاد ما : هتل ملیا یک هتل با سبک و طراحی خاص در وقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مکان های دیدنی و مراکز خرید است که نظیر اتاق های زیبا و شیک آن را در هتل دیگری نخواهید دبد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان