انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

#1

معرفی : هتل رویال آدم و حوا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است . این هتل یکی از هتل های گروه stone است . هتل درست در کنار ساحل دریا و در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع بنا شده است. خدمات این هتل به صورت UALL  به شما مسافران  ارائه می شود. تعداد 478 اتاق و 68 ویلا در این هتل وجود دارد. اتاق های این هتل بسیار لوکس هستند و دیوارهای آن ها کاملا آینه کاری شده است؛ دکور این اتاق ها کاملا به رنگ سفید است و بسیار زیبا طراحی شده است.  
[عکس: adam-eve-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع خانوادگی ، سوئیت و ویلا هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم بهداشتی و بالکن هستند. هم چنین ویلاهای لوکس این هتل دارای استخر و سونای اختصاصی نیز هستند.
امکانات هتل : ساحل شنی اختصاصی،‌ باغ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا،‌ جکوزی، حمام ترکی، سالن آرایش، پارک آبی،‌ زمین تنیس، زمین گلف، دارت، قایق سواری و ... 
[عکس: adam-eve-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : در این هتل 9 رستوران متفاوت وجود دارند که انواع غذاهای بین المللی، ژاپنی ، مدیترانه ای و ... را سرو می کنند. یکی از رستوران های این هتل به نام نابینا است که در آن غذا برای تجربه زندگی نابینایان در تاریکی سرو می شود. هم چنین 8 کافی شاپ متفاوت در این هتل وجود دارد.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه بلک و اسکله موکی آنتالیا آنتالیا قرار گرفته است. فاصله آن تا مرکز شهر حدود 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر است.
[عکس: adam-eve-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل از آغاز برای زوج ها طراحی شده بود و به همین علت آدم و حوا نام گزفت. با بررسی سایت های معتبر به این نتیجه می رسیم که اکثر کسانی که در این هتل اقامت کرده اند نیز زوج بوده اند . 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان