انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

#1
قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به عنوان مثال به امکانات سایت بر می گردد. چند مورد از این امکانات در ادامه آورده شده است.
عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت
گرافیک وب سایت؛ در هر وب سایت مهم ترین مورد که در طراحی سایت باید به آن دقت زیادی کرد، گرافیک آن می باشد.
کاربران وب سایت در ابتدای ورود با گرافیک و ظاهر آن مواجه می شود، که این مورد در ایجاد نظر مثبت یا منفی کاربر راجع به سایت تأثیر زیادی دارد.
اینکه هر مشتری بتواند گرافیک وب سایتی منطبق با سلیقه خود داشته باشد، بسیار مهم بوده و کاری نیست که هر شرکت طراحی سایت بتواند آن را انجام دهد. طرح ابتدا در فتوشاپ رسم شده و سپس به صورت HTML کد نویسی می شود.
کدنویسی عالی؛ کدنویسی نیز عاملی مهم در سئوی سایت، سرعت سایت و کارآیی بالای آن محسوب می شود.
کدهای یک وب سایت باید بهینه و تمیز نوشته شده و از آوردن کدهای اضافی که موجب پائین آوردن سرعت وب سایت می شود، خودداری کرد.
یک مزیت استفاده از طراحی سایت اختصاصی نیز کدهای مرتب و بی نقص آن می باشد. و در صورتی که از قالب های آماه استفاده شود در این مورد به مشکل برخورد می کند.
هاست قوی؛ وب سایتی که توسط یک هاست قوی و مطمئن میزبانی می شود دارای امنیت و سرعت بیشتری می باشد.
استفاده از هاست های ارزان یا رایگان کاملاً اشتباه بوده و می تواند مشکلاتی در آینده برای وب سایت ایجاد کند.
امنیت؛ در صورتی که شخص خواهان امنیت بالا برای وب سایت خود باشد باید از گواهینامه SSL استفاده نماید. امنیت وب سایت به نحوه کدنویسی نیز بستگی دارد.
در سایت های فروشگاهی که به درگاه بانک وصل شده و امکان خرید آنلاین وجود دارد، امنیت از اهمیت بیشتری برخوردار است. و باید از ورود هکرها به سایت جلوگیری نمود.
موارد دیگری نیز در قیمت طراحی سایت تأثیر دارند که با مراجعه به شرکت های حرفه ای می توانید از آن ها آگاه شده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان