انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

#1

معرفی : هتل آدونیس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. ساختمان زیبا و لوکس هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و هتل دارای ساحل بسیار زیبای سنگی می باشد. ساختمان این هتل دارای 13 طبقه است و در آن 227 اتاق وجود دارد.
[عکس: antalya-adanis-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع استاندارد، خانوادگی ، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، بالکن، حمام با لوازم بهداشتی و صندوق امانات می باشد.
امکانات هتل : تراس، باغ، استخر روبازفصلی ، استخر کودکان، مرکز اسپا، صندلی های حمام آفتاب، استخر سرپوشیده، سونا، مرکز اسپا، استخر اختصاصی، کارکنان سرگرمی، دارت، پینگ پنگ، صندوق امانات، سالن آرایش، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس ، خشکشویی، سالن کنفرانس، اتاق جلسه،‌ فروشگاه،‌اتاق های پاک و بدون سیگار، روزنامه ،‌کارکنان مسلط به زبان انگلیسی
[عکس: antalya-adanis-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : سه رستوران در این هتل وجود دارند که انواع غذاهای ترکی را با منوی بوفه به شما مسافران  ارائه می دهد. تایم ارائه غذا در این رستوران تعیین شده و از طرف خود هتل می باشد.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان مورات پاشا آنتالیا قرار گرفته و 5 کیلومتر تا مرکز آنتالیا فاصله داشته و تا فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر می باشد. فاصله هتل تا دروازه هادریان آنتالیا 3.5 کیلومتر می باشد. 
[عکس: antalya-adanis-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل با ساحل سنگی اختصاصی و ساختمان زیبای خود بسیار خاص بوده و با امکانات کامل و کارکنان آموزش دیده خود گزین هبسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان