انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رستوران موج دریا کیش

رستوران موج دریا کیش

#1

معرفی رستوران : رستوران و سفره خانه سنتی موج دریا یکی از رستوران های ساحلی جزیره کیش است که سالیان درازی است که از افتتاح آن می گذرد و برای مهمانان گرامی غذا سرو می کند. این رستوران سنتی توسط بومیان جزیره کیش اداره می شود و محیط بسیار جالبی دارد. دو محیط روباز و سرپوشیده در این رستوران وجود دارد که گاهی شب ها در آن ها موسیقی سنتی زنده اجرا می شود. با نشستن در محیط روباز می توانید لذت خوردن غذا با تماشای دریا و وزیدن گاه گاه نسیم دریایی را تجربه نمایید. ظرفیت این رستوران 50 نفر می باشد. 
[عکس: moj-darya-restaurant-1.jpg]
منو رستوران : در منوی این رستوران می توانید انواع غذاها را بیابید اما تمرکز اصلی منو بر غذاهای سنتی و مخصوصا غذاهای سنتی دریایی است که با استفاده از ماهی های تازه صید شده از دریا و توسط سرآشپز های خبره طبخ می شوند. هم چنین انواع پیش غذا، سالاد و نوشیدنی نیز در این منو وجود دارد.
پیشنهاد ما : با توجه به موقعیت بسیار عالی رستوران موج دریا که تقریبا داخل ساحل دریا قرار گرفته است و قیمت بسیار مناسب غذاهای آن این رستوران می تواند پیشنهاد ویژه ای برای شما مسافران  باشد. 
[عکس: moj-darya-restaurant-2.jpg]
ساعت کاری رستوران : رستوران موج دریا از ظهر تا بعد از ظهر برای ناهار و از بعد از ظهر تا شب برای شام خدمات ارائه می دهد. ( ساعت 13 الی 3 بامداد )
موقعیت مکانی رستوران : این رستوران زیبا در جاده جهان جزیره کیش و در نزدیکی کلبه هور قرار گرفته است.
[عکس: moj-darya-restaurant-3.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان