انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سایت های تبلیغاتی روشی مناسب برای سرمایه‌گذاری بعد از طراحی سایت

سایت های تبلیغاتی روشی مناسب برای سرمایه‌گذاری بعد از طراحی سایت

#1
سایت های تبلیغاتی می‌توانند گزینه های مناسبی به منظور بهبود رتبه وب سایت و افزایش تعداد بازدیدکننده های وب سایت باشند. همانطور که می‌دانید بعد از طراحی سایت کار تمام نشده و کار شما در واقع تازه شروع شده است. پس باید از طریق روش هایی همچون سرمایه گذاری در سایت های تبلیغاتی بازدیدکنندگان جدیدی به دست آورد.

متاسفانه برخی مدیران سایت ها هنوز افکارشان در سال ها قبل باقی مانده است. سال ها قبل‌تر، کافی بود تا یک وب سایت طراحی کرده و آدرس آن را به مشتریان بدهیم. این موضوع شرکت، مجموعه و یا کسب و کار یاد شده را چند سر و گردن بالاتر از بقیه قرار می‌داد، چرا که هزینه و تخصص مورد نیاز به منظور طراحی وب سایت به اندازه‌ای بالا بود که هر مجموعه‌ای از پس آن بر نمی‌‌آمد در چنین وضعیتی کسی به سراغ سایت های تبلیغاتی نمی‌رفت، چرا که در همان حالت نیز بیشترین بازدهی ممکن را از شعبه مجازی خود دریافت می‌کرد.

[عکس: Advertising-website-4.jpg]

اما امروز، روی هم رفته نزدیک به 2.2 میلیارد وب سایت در سرتاسر اینترنت وجود دارد! پس با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد در هر زمینه‌ای که تصور کنید، چند ده یا چند صد وب سایت همین حالا وجود دارد. پس اگر همانند قبل، یک وب سایت طراحی کرده و آن را رها کنید، تنها چند صفحه به میلیاردها صفحه وب موجود اضافه کرده‌اید. شعبه مجازی شما بین بی‌شمار موارد موجود گم شده و هیچ گونه کاربردی نخواهد داشت. اما به کمک سایت های تبلیغاتی می‌توان کاری کرد وب سایت شما چند سر و گردن بالاتر آمده و از منجلابی که میلیون ها مورد دیگر در آن گرفتار شده‌اند بیرون بیاید.
دست به دامن سایت های تبلیغاتی شوید!
سایت های تبلیغاتی به روش های مختلف، بازدیدکننده زیادی به دست آورده‌اند. حال شما می‌توانید با استفاده از این ظرفیت موجود، کاربران آن‌ها را به سمت وب سایت خود منتقل کنید. کافی است استراتژی خوبی در نظر بگیرید. به عنوان نمونه، یکی از روش های استفاده از ظرفیت سایت های تبلیغاتی قرار دادن بنر بر روی برخی قسمت های آن‌ها است. هزینه، معمولا بر اساس محل و مدت زمان قرارگیری بنر تعیین می‌شود و ارتباطی با تعداد کلیک دریافتی نخواهد داشت. پس هر چه بنر جذاب‌تری طراحی کرده باشید، به ازای مبلغ پرداخت شده، بازدهی بیشتری خواهید داشت.

[عکس: Advertising-3.jpg]

پس فراموش نکنید طراحی وب سایت تازه شروع کار است و باید به هر روشی که می‌دانید، وضعیت وب سایت را روز به روز بهبود ببخشید، وگرنه زیر فشار رقبای قدرتمندی کنونی و مخصوصا رقبایی که روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود له خواهید شد! کمک گرفتن از سایت های تبلیغاتی ،سئو سایت و دیگر روش ها جزو محبوب‌ ترین و متداول ترین روش هایی هستند که می‌توان به کار برد، هر چند بر اساس تعریف دیجیتال مارکتینگ دست شما باز بوده و می‌توانید از هر بستری به منظور معرفی خود استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. حین طراحی وب سایت، شرکت برنامه نویسی از اطلاعات واقعی شما اگر آن‌ها را از قبل اطلاع نداده باشید بی‌خبر است، به همین دلیل آن را با استفاده از داده های بی معنی پر می‌کند تا بعدا شما آن‌ها را ویرایش کنید. حال برخی مدیران بدون توجه به این موضوع و در نظر گرفتن این موضوع که وب سایت ماه ها طول می‌کشد تا تکمیل شود، اقدام به عقد قرارداد با سایت های تبلیغاتی می‌کنند. بازدیدکنندگان به خاطر وارد شدن به وب سایتی که هنوز تکمیل نشده است چیزی عادشان نشده و علاوه بر عدم تاثیرگذاری مثبت بر روی آن‌ها، دیدی منفی از شعبه مجازی خود به آن‌ها خواهید داد.


[عکس: Advertising-8.jpg]

نکته بسیار مهم دیگری که باید مد نظر داشته باشید، انتخاب صحیح وب سایت ها است. اگر در زمینه‌ای خاص فعالیت می‌کنید، بهتر است وب سایت مقصدی که به منظور سفارش تبلیغات انتخاب می‌کنید نیز در همان زمینه فعالیت کرده و یا حداقل زمینه فعالیت نزدیکی داشته باشد، حتی اگر بازدیدکننده آن از سایر موارد دارای زمینه کاری متفاوت کمتر است. به عنوان نمونه اگر دارای یک فروشگاه اینترنتی فروش گوشی موبایل و یا لوازم جانبی هستید، از قرارداد بستن با سایت های تبلیغاتی فعال در زمینه انتشار اخبار آی تی و فناوری اطلاعات سود بیشتری خواهید برد، حتی اگر بازدیدکننده آن نصف یک وب سایت منتشرکننده اخبار عمومی باشد.
روشی دیگری نیز به منظور همکاری با سایت های تبلیغاتی وجود دارد، بدون این که نیاز باشد به منظور قرار دادن یک بنر خود بر روی گوشه‌ای از آن برای مدت زمانی طولانی، مبالغ گزافی پرداخت کنید. این روش انتشار یک رپورتاژ آگهی بوده و منظور از آن، نوشتن مطلبی درباره کسب و کار و وب سایت شما در وب سایت مقصد است. در واقع سایت های تبلیغاتی که 99 درصد محتوا محور هستند، در بین مطالب خود، یک پست پیرامون شما می‌نویسند. کاربران بر اساس عنوان جذابی که نوشته‌اید به آن جذب شده و بعد از کلیک، مطلب را می‌خوانند. مزیت این کار ارتباط مستقیم با کاربران آن وب سایت است، بدون این که همانند بنرهای تبلیغاتی از طریق فایل های گیف و یا ویدیویی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

[عکس: Advertising-9.jpg]


یکی دیگر از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ آگهی، لینک گیری از یک وب سایت دارای رتبه گوگل خوب است. همانطور که گفتیم، سایت های تبلیغاتی اغلب محتوامحور هستند و به همین دلیل ارج و قرب خاصی نزد گوگل دارند. حال دریافت بک لینک از آن‌ها (وقتی یک وب سایت کلمه‌ای از یکی از مطالب خود را به وب سایت شما لینک می‌کند) سبب می‌شود رتبه گوگلتان بهبود پیدا کند. به این ترتیب از بزرگترین موتور جستجوی گوگل بازدیدکننده زیادی به دست خواهید آورد.


[عکس: Advertising-10.jpg]



اگرچه در این روش دیگر همانند زمان قرار دادن بنرهای تبلیغاتی، پست مربوط به شما برای مدت زمانی مشخص در محلی تعیین شده قرار نگرفته و به محض انتشار مطالب جدیدتر، به قعر جدول سقوط می‌کند، اما در عوض، نه تنها به صورت مستقیم، بلکه به لطف بهبود رتبه سایت در گوگل، به طور غیر مستقیم نیز بازدیدکنندگانی به دست خواهید آورد. این در حالی است که می‌خواهید از سایت های تبلیغاتی برای پیشرفت کمک بگیرید. حتی اگر از ابتدا به امکانات موجود تکیه کرده و بدون کمک گرفتن از دیگران، بر روی سئو سایت به منظور افزایش رتبه در گوگل کار کنید، باز هم بازدیدکننده و در نتیجه سود زیادی به دست خواهید آورد.
[عکس: Advertising-11.jpg]

شرکت اینتن می‌تواند در تمامی این مراحل همراه شما باشد، به این معنی که طراحی سایت را برایتان انجام داده و سپس شما را به سایت های تبلیغاتی معرفی کند تا با آن‌ها همکاری کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم کمی سختی و تمرکز را به جان خریده و به جای سرمایه گذاری در سایت های تبلیغاتی بر روی سئو سایت که امری نیازمند تمرکز و فعالیت مستمر است سرمایه گذاری کنید. حین همکاری با سایت های تبلیغاتی به محض رفتن رپورتاژ آگهی شما به صفحه های بعد با انتشار مطالب جدیدتر و همچنین برداشته شدن بنر تبلیغاتی‌تان از روی سایت، دریافت ورودی از آن‌ها قطع خواهد شد، اما سئو سایت یک سرمایه گذاری همیشگی است، به این معنی که برای همیشه از گوگل ورودی خواهید گرفت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان