انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل توحید نوین مشهد

هتل توحید نوین مشهد

#1

معرفی : هتل توحید نوین یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که در سال 1391 افتتاح شده است. این هتل بسیار شیک و زیبا بوده و تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا بتواند خدماتی درخور شان مسافران  به آن ها ارائه دهد. این هتل در سال 1393 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت از سوی سازمان گردشگری شده است. هتل توحید نوین در 9 طبقه ساخته شده و دارای 60 واحد اقامتی می باشد. 
[عکس: tohid-novin-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل توحید نوین از نوع یک تخته، دو تخته و آپارتمان هستند که شما مهمانان گرامی می توانید آن ها را به صورت BB و یا فولبرد رزرو نمایید . در این واحدهای اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی، میز تحریر، کمد لباس، دراور، اینترنت، تلفن ، مبلمان و صندوق امانات وجود دارند.
امکانات هتل : لابی،‌ پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، روم سرویس، لاندری، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، کتابخانه، فروشگاه ، آتلیه، اتاق چمدان، تشریفات ویژه، خدمات برای معلولین، صرافی ، روزنامه،‌ نمازخانه، ترانسفر فرودگاهی
[عکس: tohid-novin-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه اول هتل قرار گفته است و انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و عربی را سرو می کند. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 تا 9 است. هم چنین یک کافی شاپ مدرن و یک کافه در بام هتل نیز وجود دارند.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا 3 قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر 1.4 کیلومتر می باشد. هم چنین فاصله آن تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 9 کیلومتر است.
[عکس: tohid-novin-3.jpg]
پیشنهاد ما : با توجه به نزدیکی هتل توحید نوین به حرم امام رضا (ع) و فرودگاه شهر مشهد و آپارتمانی بودن بیشتر واحدهای اقامتی ، این هتل گزینه خوبی برای خانواده هایی است که وسیله نقلیه شخصی ندارند. 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان