انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

#1
هتل آرامیس کیش
معرفی : هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در سال 1387 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمانی 4 طبقه با تم زیبای آبی و سفید است که دارای 64 واحد اقامتی می باشد. کارکنان آموزش دیده هتل آرامیس آماده پذیرایی و ارائه خدمات به شما گردشگران گرامی هستند. 
[عکس: aramis-hotel-kish-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل آرامیس از نوع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته هستند که امکانات تلویزیون،‌ مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، حمام با لوازم بهداشتی، دمپایی، صندوق امانات، دراور ، آباژور، مبلمان ، کمد لباس و رخت آویز را دارا می باشند.
امکانات هتل : باغچه، فضای سبز، فضای سنتی نشستن در بیرون هتل ، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه، لابی،‌ روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری ، خشکشویی، خدمات اتو، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تشریفات ویژه، خدمات تور، گشت نیم روزی و روزنامه
[عکس: aramis-hotel-kish-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل آرامیس در طبقه اول قرار گرفته و دارای ظرفیت 250 نفر است. ساعت سرو صبحانه در این رستوران برای شما مسافران تور کیش از 8 تا 10 صبح می باشد. 
موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان پردیس جزیره قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه 12 دقیقه است و تقریبا دو کیلومتر با اسکله تفریحی فاصله دارد . مراکز خرید کیش نیز بسیار به آن نزدیک هستند. 
[عکس: aramis-hotel-kish-3.JPG]
پیشنهاد ما : موقعیت مکانی مطلوب، ساختمان و اتاق های شیک و تمیز و قرار گیری در کنار مرکز خرید پردیس یک همگی از مزیت های مهم این هتل محسوب می شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان