انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

#1

معرفی : هتل ونیزیا پالاس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است. همان طور که از نام این هتل پیداست طراحی اصلی آن بر اساس شهر ونیز ایتالیا است و سطح محوطه آن بیشتر از آب پوشیده شده است. هتل در کنار ساحل اختصاصی خود در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و امکانات زیادی در این ساحل برای شما مهمانان گرامی وجود دارد. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران  ارائه می شود.  540 اتاق در این هتل وجود دارند که آخرین بار در سال 2013 بازسازی شده اند. 
[عکس: venezia-palace-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق ها شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، دوبلکس، سوئیت و اتاق های ویژه معلولین است. این اتاق ها دارای امکانات بالکن ، تلویزیون، حمام با وان، تلفن ، اینترنت، مینی بار و صندوق امانات می باشد. هم چنین در برخی واحدها جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد.
امکانات هتل : استخرهای روباز، پارک آبی، سونا، جکوزی،‌سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی، تنیس روی میز، مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، نمایش های شبانه، سالن زیبایی، غواصی، کارائوکه، اتاق بازی،‌ زمین تنیس
[عکس: venezia-palace-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران اصلی هتل ونیزیا پالاس به سبک بوفه است. یک اسنک رستوران و چهار رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی، دریایی ، چینی ، برزیلی و آرژانتینی نیز در این هتل وجود دارند. هم چنین 11 کافی شاپ با منوهای متنوع نوشیدنی و دسر نیز در مکان های مختلف هتل قرار گرفته اند. 
موقعیت مکانی هتل : همان طور که گفته شد این هتل در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. فاصله آن از فرودگاه آنتالیا 11.5 کیلومتر و از مرکز شهر 31 کیلومتر است. هم چنین پارک لارا در 8 کیلومتری هتل قرار دارد. 
[عکس: venezia-palace-hotel-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی در ساحل آرام لارا قرار گرفته است . اگر به شهرذ ونیز ایتالیا و انجام تفریحات آبی علاقه دارید هتل ونیزیا پالاس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان