انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت استانبول

#1
هتل پیانو فورت استانبول
معرفی : هتل پیانو فورت یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول با موقعیتی عالی در مرکز شهر است که با وجود قدیمی بودن ساختمان که در سال 1995 تاسیس شده است، اما هنوز هم پر رونق است . در این هتل 45 اتاق وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. 
[عکس: pianoforte-hotel-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق ها بسیار تمیز هستند و در آن ها بیشتر از رنگ های گرم استفاده شده است. در این اتاق ها تلویزیون،‌ سیستم سرمایش و گرمایش، حمام با سشوار، حوله و لوازم بهداشتی، اینترنت، تلفن
امکانات هتل : سالن اسپا، ماساژ، حمام ترکی ، جکوزی، سونا،‌ خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، پذیرش 24 ساعته، لاندری، لابی ، کافی شاپ، صندوف امانات، کارکنان مسلط به زبان های انگلیسی و فرانسوی
[عکس: pianoforte-hotel-2.jpg]
رستوران هتل : صبحانه هتل از ساعت هفت تا ده صبح در رستوران به صورت بوفه سرو می شود و برای ناهار و شام در این رستوران منویی از غذاهای ترکی و بین المللی در اختیار شما مسافران تور استانبول قرار می گیرد. در این هتل یک اسنک بار نیز وجود دارد. اگر مایل به استفاده از ابن دو نیستید در خیابان های اطراف رستوران های خوب بسیار زیادی وجود دارند. 
موقعیت مکانی هتل : هتل در منطقه فاتح قرار گرفته است و در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک است. ایستگاه مترو آکسارا در صد متری هتل قرار دارد و ایستگاه ترموا تنها 150 متر با هتل فاصله دارد. محله تاریخی سلطان احمد نیز در 3 کیلومتری هتل پیانو فورت قرار گرفته است. 
[عکس: pianoforte-hotel-3.JPG]
پیشنهاد ما : انتخاب هتل پیانو فورت به شما این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه کم سفر متوسطی را از لحاظ کیفیت هتل تجربه کنید .
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان