انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همه چیز در مورد زندگی در جزیره کیش

همه چیز در مورد زندگی در جزیره کیش

#1


همه چیز در مورد زندگی در جزیره کیش,آرامش و هوای پاکیزه در جزیره کیش خیلی هارا به خود جذب میکند اگر به دنبال آرامش هستید و از آلودگی و جنب و جوش شهر های دیگر خسته شده اید بهترین انتخاب برای شما جزیره زیبای کیش است البته بسیاری از افراد نمیتوانند زندگی در این جا را برای مدت زیادی تحمل کنند و بعد از چند ماه دوباره به شهر خود برمیگردند لازم به ذکر است که کیش یکی از امن ترین شهرهای ایران است و سطح امکانات عمومی درآن بسیار بالا است اگر تصمیم گرفته اید که یک زندگی دائمی با تور کیش در این جزیره را داشته باشید به موارد زیر توجه کنید:

آب و هوای کیش:
به طور کلی آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و تحت تاثیر توده های شمال غربی و جنوبی میباشد. کیش در بیشتر فواصل سال خشک و کم باران است و بارندگی بیشتر در فصل زمستان اتفاق می افتد.


[عکس: %D8%A2%D8%A8-%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%A7%D...%D8%B4.jpg]

شرایط کار در کیش:
در کیش نرخ بیکاری بسیار کمتر از سایر شهر های کشور است و بیش از ۶۶ درصد مردم این شهر در بخش های خصوصی و دولتی مشغول به کار هستند. صنعت هتل داری در مشاغل این شهر بسیار رونق دارد و بسیاری از جوانان در صنعت هتل داری مشغول به کار هستند همچنین اگر میخواهید در این جزیره سرمایه گذاری کنید میتوانید در بخش های هتل،رستوران و فروشگاه سرمایه گذاری کنید که برایتان بسیار سودمند خواهد بود.

شرایط تحصیلات در کیش:
جزیره کیش دارای چندین دانشگاه معتبر است که تعدادی از آن ها به دانشگاه های تهران و صنعتی شریف وابسته اند که دوره های کاردانی و کارشناسی و همینطور کارشناسی ارشد و دکترا را میتوانید در آن ها بگذرانید.
کیش دارای تعداد ۹ مدرسه ابتدایی،۱۱ مدرسه راهنمایی و ۱۱ مدرسه دبیرستان میشباشد همچنین دارای دو مرکز هنرستان فنی و کاردانش نیز است.
میش دارای مهد کودک های پیشرفته با سطح امکانات بسیار بالا میباشد.

قیمت مسکن در کیش:
به طور کلی قیمت ملک در کیش از حدود متری سه میلیون تومان شروع میشود و مبلغ رهن خانه نیز از متری پانصد هزار تومان شروع میشود. متراژ متوسط قطعات زمین مسکونی در کیش بین چهارصد تا چهارصد و پنجاه متر است همچنین میانگین قیمت آپارتمان قدیمی متری دو میلیون و هشتصد هزار تومان است اما لازم به ذکر است که قیمت واحد مسکونی در کیش نسبت به سالهای گذشته حدود بیست درصد افت کرده است همچنین خانه هایی که در جزیره کیش برای رهن،اجاره یا خرید موجود هستند همگی مبله میباشند.

[عکس: %D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D...%D8%B4.jpg]


قیمت بازار های کیش:
به دلیل این که گردشگران زیادی به کیش سفر میکنند و نیمی از این گردشگران خارجی هستند،بازار های کیش مملو از کالاهای اصل خارجی میباشد و قیمت ها کمی گران تر از سایر شهر های کشور است.
قیمت گوشت،ماهی و مرغ در کیش:
قیمت این اقلام با سایر شهر های ایران تفاوت زیادی ندارد و تقریبا یکسان است.

قیمت میوه در کیش:
قیمت میوه در کیش تقریبا دو برابر گران تر از سایر شهر های ایران است.

قیمت آب و برق در کیش:
در کیش هر خانوار باید در یک دوره چهل و پنج روزه حدود صد و پنجاه تا دویست و پنجاه هزار تومان بابت مصرف آب شهری بپردازند به دلیل این که شرکت آب و برق کیش خصوصی است تعرفه آن ها از بیشتر شهر های ایران گرانتر است همچنین قبض برق در یک دوره چهل و پنج روزه بین بیست تا پنجاه هزار تومان برای هر خانوار آب میخورد.

قیمت خودرو در کیش:
جزیره کیش به دلیل اینکه منطقه آزاد است قیمت خودرو در آن نسبت به داخل کشور بسیار ارزان تر است شما در کیش میتوانید یک اتومبیل لوکس و ژاپنی را با قیمت مناسب خریداری کنید. ارزانی خودرو به این دلیل است که شما گمرگی پرداخت نمیکنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان