انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لیبل دزدگیر یا لیبل کالا چیست؟

لیبل دزدگیر یا لیبل کالا چیست؟

#1
لیبل کالا چیست؟
لیبل نوعی برچسب امنیتی برای کالا های فروشگاه و اجناس محل کسب کار میباشد که برای حفاظت از کالا به کار میرود.لیبل بر روی کالا چسبانده میشود تا در لحظه خروج جنس توسط دزدگیر فروشگاهی یا انتن گیت فروشگاهی شروع به زدن آلارم و آگاه نمودن فروشنده مینماید.
لیبل ها اصولا بر روی کالاهای کاغذی و کارتنی و اجناس شیشه ای و پلاستیکی نصب میشود،معمولا در فروش گاه های کیف و کفش بر روی کیف های چرم و بر زیره کفش ها چسبانده میشود و بر روی اجناس فلزی مانند قوطی نوشابه و قوطی رب و روغن و یا اجناسی که در آن ها از فویل های آلمینیومی استفاده شده است مانند پاکت سیگار یا شکلات های خارجی جواب نمیدهد.
انواع لیبل
لیبل های گیت فروشگاهی در سه مدل میباشد:
لیبل گیت فروشگاهی RF
لیبل گیت فروشگاهی AM
لیبل گیت فروشگاهی EM
 
لیبل گیت فروشگاهی RF
 
اصولا در ابعاد 4X4 و 5x5 سانتی متری به شکل مربع کاغذی و قابل انعطاف وجود دارد.این نوع لیبل ها یکبار مصرف بوده و بعد از خنثی شدن توسط خنثی کننده مخصوص لیبل های RF همراه با کالا از فروشگاه خارج میشود و دیگر قابل استفاده نمیباشد.از دلایل قیمت پایین بودن لیبل کالا نصبت به تگ دزدگیر همیت امر یکبار مصرف بودن آنهاست.
 
لیبل گیت فروشگاهی AM
 
اصولا در بعاد 1x5 سانتی متری به شکل مستطیل پلاستیکی و غیر قابل انعطاف وجود دارد.این نوع لیبل ها نیز مانند لیبل های RF یکبار مصرف بوده و به خاطر ابعاد کوچکتر آن بر روی کالا های کوچکتر مانند خوکار و اجناس مانند آن استفاده میگردد و توسط خنثی کننده مخصوص لیبل AM خنثی میشود و با کالا از فروشگاه توسط مشتری خارج میگردد.از لحاظ قیمت از لیبل های گیت فروشگاهی RF گرانتر میباشد،هم لیبل و هم خنثی کننده مخصوص آن.
 
لیبل گیت فروشگاهی EM
این نوع لیبل ها قابلیت های ویژه و ابعاد های مختلفی دارد،به صورت خطی بوده و در اندازه های مختلف و سانت های مختلف وجود دارد،جنس آن کاغذی با روکش فلزی قابل انعطاف بوده و در دو مدل یکبار مصرف و چندبار مصرف میباشد.در مدل چندبار مصرف قابلیت فعال سازی و غیر فعال سازی لیبل وجود دارد و مجدد میتوان آن را فعال نمود و این امر توسط خنثی کننده مخصوص لیبل گیت فروشگاهی EM صورت میگیرد. مسلما قیمت آن مانند خود دستگاه دزدگیر فروشگاهی آن بالاتر از لیبل های RF و EM میباشد.از موارد استفاده آن میتوان از استفاده ان در کتابخانه ها برای امانت دادن کتاب ها به دانشجویان ودیگر افراد اشاره نمود.
 
http://www.bnbgate.com
http://www.bnbsol.org
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان