انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تابلو مغازه

تابلو مغازه

#1
امروزه تابلوسازی به شیوه های مختلف همچون تابلو چلنیوم بیش از پیش رایج شده است و بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها برای تبلیغ کالاهایی که می فروشند از تابلو مغازه استفاده می کنند. تابلو مغازه در ایران دارای تنوع بسیار بالایی است که هرکسی با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارد از آن ها استفاده می کنند. تابلوهای تبلیغاتی امروزه نقش مهمی در رونق بخشیدن به کسب و کار مغازه داران را ایفا می کند. اگر از تابلو مغازه مناسب استفاده کنید می تواند تا حد زیادی نظر عابرین را به خود جلب کند که این امر خود تبلیغات خوبی برای شما محسوب می شود. تابلو مغازه در عین سادگی می بایست درون مغازه را برای عابرین توصیف کند یعنی هنگامی که نوشته ی روی تابلو را می خوانند یا تصویری را می بینند در نگاه اول باید متوجه شوند در این مغزه چه کالاهایی به فروش می رسد. پس برای انتخاب جمله، کلمه، متن متحرک، تصویر، انیمیشن و ... بر روی تابلو بهتر است با طراحان این تابلوهای تبلیغاتی مشورت کنید.

قیمت تابلو مغازه :

تابلو مغازه با توجه به تنوعی که دارد از قیمت های گوناگونی برخوردار است. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تابلو مغازه می توان به متریال به کار رفته شده و شرکت سازنده اشاره کرد. هرچه مواد سازنده ی تابلوی تبلیغاتی بهتر باشد طول عمر تابلو بالا می رود در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد. شرکت های معتبری نیز وجود دارند که از وسایل چینی استفاده نمی کنند و تابلوی مورد نظر شما را 12 تا 18 ماه گارانتی می کنند.

تابلو مغازه ارزان :

با توجه به این که تابلو مغازه در بالا و فضای بیرونی مغازه نصب می شود، در معرض باد، باران، طوفان و تابش مستقیم نور خورشید است و شما باید برای خرید تابلو مغازه با کیفیت بالا و طول عمر زیاد نباید در هزینه ها کوتاهی کنید. البته که انواع تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم ، تابلو ال ای دی، تابلو استیل و ... وجود دارند که به دو دسته چینی و غیر چینی تقسیم می شوند. تابلو تبلیغاتی هایی که از اجناس نامرغوب چینی ساخته شده اند بسیار ارزان قیمت هستند ولی بسیار زود از کار می افتند اما اگر از تابلوهای با کیفیت بالا استفاده کنید می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید اما از نظر کالا و کیفیت خیالتان راحت است.

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان