انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جلب توجه مهمانان هنگام ورود عروس و داماد به باغ عروسی

جلب توجه مهمانان هنگام ورود عروس و داماد به باغ عروسی

#1
هنگام ورود به باغ عروسي ماشين عروس توجه مهمانان را به خود جلب مي نمايد. شما مي توانيد براي برگزاري جشن عروسي خو از اتومبيل شخصي تان استفاده کنيد و يا اينکه اتومبيل ايده آل خود را از شرکت هاي اجاره ماشين کرايه کنيد. اين شرکت ها براي عروسي شما و بر حسب نيازتان، ماشين هايي با راننده و بدون راننده به شما اجاره مي دهند.در دنياي مدرن نياز به اتومبيل براي انجام کارها و سرعت بخشيدن به آن ها بيش از پيش احساس مي شود. جشن ها و عروسي ها نيز از اين امر مستثني نيستند.
[عکس: wedding-garden.jpg]

به موارد زير توجه کنيد:
در زير پنج مورد کلي وجود دارد که بايد در هنگام اجاره ماشين عروسي مورد توجه قرار گيرند:
 
اندازه ماشين عروسي که قصد کرايه آن را داريد با توجه به سليقه و همچنين جايگير بودن يا نبودن لباس عروس تعيين کنيد. همچنين تعيين کنيد که ميخواهيد از ماشين هاي شاسي بلند براي اجاره عروس استفاده کنيد يا ماشين هاي معمولي.
اجاره ماشين عروس با راننده يا بدون راننده- بسته به نياز و خواست و تمايل شما، شرکت هاي کرایه ماشين عروس، ماشين عروس با راننده و بدون راننده را در اختيار شما قرار مي دهند. پيشنهاد مي شود اگر قصد اجاره ماشين هاي کلاسيک قديمي را به عنوان ماشن عروس داريد، سعي کنيد ازچنين ماشين هايي را با راننده مخصوص خودش اجاره کنيد تا اگر از نظر فني دچار مشکل، راننده خودش مشکل را رفع کند.
زمان: اگر آدم آن­تايم و دقيقي نيستيد، پس از اجار? ماشين عروس، روي? خود را تغيير دهيد و آن­تايم شويد؛ نرخ کراي? ماشين علاوه بر اينکه به مدل ماشين بستگي دارد، به مدّت زماني که در اختيار شما قرار مي گيرد نيز مربوط مي شود.
اعتبار شرکت - بخشي از موفقيت عروسي بر روي شرکت اجاره ماشين مورد نظر تکيه مي کند. شرايط و ضوابط بايد به صورت کتبي روشن و مشخص شده و مورد امضاي دو طرف قرار گيرد. بهتر است نقطه نظرات و پيشنهادات شرکت را نيز بررسي کرده و از آن استفاده کنيد.
قيمت - البته، نرخ تعيين کننده هنگام اجاره ماشين عروس است. قيمت ها را با بودجه خود تطبيق دهيد. تعيين کنيد که ماشين عروس با راننده يا بدون راننده مي خواهيد، اين عامل نيز بر هزينه اي که شما بايد پرداخت کنيد تأثير گذر است.
براي يک انتخاب هوشمدانه جهت کرايه ماشين عروس چه مواردي را در نظر بگيريم؟
زوج هاي عروسي بايد از موارد زير در تصميم گيري براي يک انتخاب هوشمندانه براي کرایه ماشين عروس استفاده کنند:

کدام مدل ماشين براي موضوع و نوع عروسي ما مناسب است؟ ماشين عروس شاسي بلند يا معمولي؟

آيا ماشيني با مدل جايگزين و ارزان تر از انتخاب اول ما وجود دارد؟

ما چند ساعت از ماشين استفاده مي کنيم؟ آيا راهي براي کوتاه شدن آن زمان وجود دارد؟

اگر مبلغ اضافي را که از زمان مورد توافق بيش از حد است، چقدر است؟

آيا هزينه اضافي براي انجام سفرهاي اضافي وجود دارد؟ قيمت آن چقدر است؟

آيا ماشين منحصر به فرد براي عروس و داماد تنها استفاده مي شود؟

آيا شرکت اجاره مي تواند دکوراسيون را ارائه دهد؟ آنها چقدر براي آن هزينه مي کنند؟

آيا شرکت اجاره به مشتريان اجازه مي دهد تا ماشين را مشاهده و بازرسي کنند؟

آيا نرخ اجاره در تعطيلات و تعطيلات آخر هفته تغيير مي کند؟

چه مدت بايد رزرو کنيم و پرداخت اوليه را انجام دهيم؟

شرکت هاي اجاره چه نوع پرداختي را قبول مي کنند؟

اجاره ماشين عروس شاسي بلند مستلزم هزينه بالاتري است.

ملاحظات اضافي
برخي از اتفاقات پيش بيني نشده وجود دارد که ممکن است در روز عروسي رخ دهد و برنامه هاي شما را به هم بزند. بنابراين زمان از دست شما در خواهد رفت؛ از اين رو پيشنهاد مي شود در رابطه با کراي? ماشين عروس براي مدت زماني يا ساعات يا روزهايي که مي خواهيد قرار داد ببنديد کمي تجديد نظر کنيد، شما هرگز نمي دانيد که آيا در جاده اي که به محل عروسي شما ختم مي شود ترافيکي سنگين وجود دارد يا نه! براي حفظ امنيت، براي هر سفري که در روز عروسي انجام مي دهيد، يک تايم 20 دقيقه اي اضافه کنيد.
جهت تزئين ماشين عروس، از شرکتي که ماشين عروس را کرايه مي کنيد بپرسيد که آيا مي توان آن را مانند يک ماشين عروسي سنتي تزئين کرد. شرکت هاي اجاره اتومبيل مي توانند بسيار دقيق باشند، آن هاي مي توانند گل فروشي هايي را به شما معرفي کنند که ماشين عروس خود را در آنجا تزئين کنيد و يا اينکه ماشين عروس را با تزئينات کامل در اختيار شما و به شما کرايه دهند.
 
 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان