انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET

#1
ضمن عرض ادب و احترام خدمت دوستان و مدیران عزیز
از انجا که از مطالب انجمن بسیار استفاده میکنم قصد دارم دانش خودم رو در زمینه تخصصم طی چندین مقاله در اختیار سایر عزیزان و اعضا قرار دهم.

Asp.Net چیست ؟

زبان برنامه نویسی Asp.net یکی از شناخته شده ترین و قوی ترین زبان های برنامه نویسی موجود در دنیا می باشد. این کلمه مخفف کلمه Active Server Page می باشد و با ترکیب تکنولوژیهای رایج دنیای برنامه نویسی مثلHtml و css و جاوا اسکریپت و ... با زبان قدرتمند سی شارپ توانایی بسیار بالایی را در طراحی صفحات وب به شما می دهد. امروزه میلیون ها سایت و نرم افزار کاربردی وب در دنیای اینترنت با استفاده از Asp.net طراحی و پیاده سازی شده است.
چه پیش نیازیهایی برای یادگیری Asp.Net باید بدانم ؟

برای یادگیری زبان برنامه نویسی تحت وب Asp.Net در ابتدا شما نیاز به دانستن طراحی قالب می باشید. جهت یادگیری طراحی قالب شما بایستی باHtml، css و جاوا اسکریپت و جی کوئری آشنا باشید. پس از آن شما نیاز دارید قدری سی شارپ و دیتابیس Sql Server را بدانید. با دانستن این موضوعات شما آماده فراگیری آموزش Asp.Net هستید.
وضعیت بازار کار Asp.Net چگونه است؟

امروزه زبانهای برنامه نویسی یکی از پرطرفدارترین مشاغل در سطح دنیا می باشد. این حرفه علاوه بر پرطرفدار بودن پردرآمد نیز می باشد. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. امروزه شرکت ها و سازمانهای بسیار زیادی روزانه از طریق ارسال آگهی در روزنامه ها و مراکز کاریابی به دنبال برنامه نویسان مورد نیاز خود هستند و گاها حقوق های بسیار بالایی نیز پرداخت می کنند. با توجه به اینکه زبان برنامه نویسی Asp.Net یکی از شناخته شده ترین زبانهای برنامه نویسی دنیا و محصول شرکت قدرتمند مایکروسافت می باشد با یادگیری این زبان برنامه نویسی بازار کار بسیار خوبی را پیش روی خود خواهید داشت. این مورد را با یک جستجوی ساده در روزنامه ها و سایتهای کاریابی متوجه شوید.
کاربردهای Asp.Net چیست؟

طراحی سایتهای خبری، طراحی سایتهای فروشگاهی، طراحی سامانه های ارتباط با مشتری، سیستم های حسابداری آنلاین، سیستم های فروش و انبارداری آنلاین، سیستم های تحت وب اتوماسیونی، شبکه های اجتماعی و ... تنها بخش بسیار کوچکی از کاربردهای Asp.Net می باشد. قابلیت ها و امکانات این زبان برنامه نویسی بسیار گسترده می باشد. دقت نمایید که استفاده از کامپایلر فوق العاده قدرتمند c# یکی از مهمترین مزایای این زبان برنامه نویسی می باشد.
با ما در ادامه این سری مقالات آموزشی همراه باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان