انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشتری دائم یک سرویس باکیفیت شوید برای مسافرت!

مشتری دائم یک سرویس باکیفیت شوید برای مسافرت!

#1
Rainbow 
خرید بلیط آنلاین هواپیما در کنار همه مزیت هایی که دارد، می تواند چالش هایی جزئی نیز به همراه داشته باشد، معمولا نرسیدن به پرواز یا به تاخیر افتادن سفر به دلیل عدم امکان خرید بلیط در زمان مناسب، از موارد پرتکرار چالش خریدهای آنلاین است. مطلب زیر به شما کمک می کند که با برخی از این چالش ها آشنا شوید و برای آن راه حل داشته باشید. این موارد بدین معنی نیست باید برای خرید بلیط ارزان، مناسب و با کیفیت حضورا به چندین آژانس‌های مسافرتی رجوع کنید.

در این بین رقابت های تنگاتنگی نیز در میان این شرکت ها و آژانس ها شکل گرفته که باعث رونق این کسب و کار و ترغیب بیشتر مسافران برای استفاده از خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما شده است و حتا در مواردی نیز منجر به ارائه بلیط ارزان هواپیما شده اند.

این مراکز نیز روزانه سعی می کنند روش های تازه تری را برای پیشرفت در کارشان و جلب مشتری بیشتر به کار بگیرند.
فروش آنلاین بلیط هواپیما
قابلیت خرید بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین خدماتی است که شرکت های هواپیمایی و آژانس های فروش بلیط خارجی به صورت اینترنتی به مسافران ارائه می دهند. با این روش مسافران برای خرید بلیط هواپیما راحتی بیشتری خواهند داشت و مجبور به مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی نخواهند بود.از طرفی نیز این مجموعه ها نیز خواهند توانست خدمات خودشان را با افزایش مسافران تحت پوشش خود توسعه دهند. خرید بلیط هواپیما از سایت های اینترنتی امکانات زیادی نمی خواهد، فقط کافی است با رایانه، لپ تاپ، تبلت یا موبایل خودتان به اینترنت متصل شوید و با داشتن رمز دوم کارت بانکی اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

استعلام بلیط هواپیما
خرید بلیط هواپیما از سایت های اینترنتی منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد. شما دیگر مجبور نیستید برای خرید بلیط هواپیما به مکان خاصی مراجعه کنید مسیر طولانی را برای رسیدن به آنجا سپری کنید و وقت خودتان را برای خرید یک بلیط هدر بدهید.
شما بدون اینکه محدودیت زمانی و مکانی برای خرید بلیط هواپیما داشته باشید در هر کجا که باشید و در هر زمانی که بخواهید می توانید به آسانی از طریق اینترنت اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید و پرواز دلخواه خودتان را برای مسافرت تان انتخاب نمایید.
در این روش همه مراحل خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین انجام می شود و اگر پرسشی در این مراحل برای شما پیش بیاید می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت برای رفع آنها تماس بگیرید.
همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به پرسش های شما درباره مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما هستند.
بلیط هواپیما تهران
اگر شما هم برای بلیط هواپیما تهران جستجو می کنید و می خواهید بلیط هواپیما را بخرید را برای سفر خودتان انتخاب کرده اید باید برای سفر با هواپیما آمادگی های لازم را داشته باشید، اولین مورد برای شما این است که بلیط هواپیمای خودتان را از طریق اینترنت خریداری کنید.

اول: از سایت های معتبر بلیط هواپیما بخرید
شاید ساده و بداهه به نظر برسد، اما بسیاری از افراد به این توصیه ساده هم توجه نمی کنند و با مشکلات متعددی مواجه می شوند. سایت یا برنامه موبایلی که از آن بلیط خریداری می کنید باید و حتما مجوزهای قانونی تجارت الکترونیک خصوصا «نماد اعتماد الکترونیک» را داشته باشد. نماد اعتماد الکترونیک مجوز احراز هویت مالک سایت است. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن و تجارت صادر می‌شود که با کلیک کردن روی آن، صفحه‌ای جدید باز می شود و مشخصات تأیید شده مالک سایت را نمایش می‌دهد.

دوم: انتخاب های کم و محدود را دور بریزید
قرار نیست خرید بلیط آنلاین باعث شود با انتخاب های محدودتری نسبت به خرید فیزیکی یا تلفنی مواجه شوید. از برنامه موبایلی و سایتی استفاده کنید که محدودیت خرید از یک شرکت خاص را نداشته باشد. این گزینه اهمیت زیادی در تعیین قیمت و رقابتی کردن کیفیت خرید دارد. ممکن است صرفا از طریق جستجو یا پرس و جو به یک سرویس خرید بلیط آنلاین برسید که صرفا نماینده یک شرکتی خاص است. بدیهی است که شما با محدودیت انتخاب قیمت و خدمات مواجه خواهید شد. هر چقدر گزینه‌های خرید بیشتر باشد، قدرت انتخاب بیشتری دارید.

سوم: امکان مقایسه سریع و در کنارهم را در نظر بگیرید
سایت یا برنامه‌ای که از آن خرید می‌کنید حتما باید گزینه و امکانات مقایسه درکنارِ همِ قیمت‌ها و امکانات را را از شرکت‌های مختلف دارا باشد. صرف این که بخواهید از یک سایت خرید کنید که قابلیت خرید از چند شرکت را داشت باشد اما نتوانید آنها را با هم مقایسه کنید کافی نیست. ازسرویس بلیط تهیه کنید که امکانات بلیطها را بر اساس قیمت و امکانات به سادگی مقایسه و نمایش دهد.

چهارم: با مشخصات واقعی خودتان خرید کنید؟
متاسفانه این ذهنیت غلط که از سالهای ابتدایی اینترنت شکل گرفته است هنوز در برخی موارد دیده می‌شود که باید در اینترنت حضور غیر واقعی (اسم و مشخصات و ..) داشت که اشتباه است، وقتی از سایت معتبری خرید کنید می‌توانید با اطمینان کامل به سایت اعتماد کرده اطلاعات واقعی مثل کدملی، شماره تماس تماس درست، شماره تلفن همراه، ایمیل و حتا مشخصات پاسپورت خودتان را ارائه کنید.

پنجم: دقیقه ۹۰ خرید نکنید
خرید دقیقه نود و آخر وقت را با بلیط و تور لحظه آخری اشتباه نگیرید.معمولا در خریدهای آنلاین خطاهای فروش مضاعف ( فروش یک بلیط به دو نفر همزمان) و همچنین فروش بلیط بسته شده وجود ندارد اما هیچگاه خرید بلیط را به چند ساعت قبل از سفر یا همان روز سفر موکول نکنید. ممکن است اینترنت این تعمیم اشتباه را ایجاد کند که در هر لحظه می‌توانید خرید کنید و محدودیت زمانی ندارید، این کاملا درست است اما محدودیت تعداد و زمان بلیطها قطعا هست. یک در واقع سرویس‌دهی آنلاین، خود بخشی از سامانه فروش بلیط یک شرکت بزرگتر مثل شرکتهای هواپیمایی است.

ششم: مشتری دائم یک سرویس باکیفیت شوید
یک سرویس خوب فروش بلیط هواپیما پیدا کنید، همه بلیط‌های خودتان و خانواده را از یک سرویس و با یک نام کاربری خرید کنید. وقتی مشتری دائم یک سرویس باشید از مزایا، تخفیف‌ها و طرح‌های آن می‌توانید استفاده کنید. به این شکل دراز مدت بلیط ارزان‌تر یا به همان نسبت با کیفیت‌تری خواهید خرید

هفتم: تفاوت و زمان‌بندی بین پروازها را در هنگام خرید بلیط به خوبی و با دقت ارزیابی کنید، اهمیت این موضوع زمانی خود را نشان می دهد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان