انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت باربری و جابجایی بار با خدمات ویژه

شرکت باربری و جابجایی بار با خدمات ویژه

#1
باربری و جابجایی بار و اثاثیه منزل در زمان اسباب کشی
باربری اثاثیه منزل به دلیل وجود مقدار زیادی اثاثیه در منزل اعم از کابینت ها , کشوها , قفسه ها و ... کاری سخت و مشکل است و زمان زیادی وقت نیاز دارد. هر چه مدت زمان بیشتری در یک خانه زندگی می کنیم اثاثیه بیشتری انبار می کنیم که حتی مدت های زیادی است از برخی از آنها استفاده نکرده ایم. این کار باربری اسباب منزل را سخت تر و وقت گیرتر می کند. در زمان جابجایی ما چیزهایی را در گوشه و کنار خانه پیدا می کنیم که حتی از وجود آنها مدت ها بی خبر بوده ایم. همچنین می توان تقریبا در هر خانه ای اشیا و وسایلی را پیدا کرد که بار خاطراتی قدیمی را به دوش می کشند و هیچ گاه از آنها استفاده نمی شود و تنها لایه ای ضخیم از گرد و غبار روی آنها را پوشانده است. 
زمان بندی و اعلام یک زمان مناسب برای باربری و اسباب کشی باعث می شود تا ما به خود بیاییم و فکری به حال وسایل غیر قابل استفاده و غیر کاربردی کنیم. اگر بخواهیم همه چیز را با خود به خانه جدید ببریم مسلما وقت و انرژی و پول زیادی از ما مصرف می شود. زیرا کار بسته بندی و حمل اثاثیه این همه وسایل بسیار زمان بر است و برای خرید وسایل بسته بندی و اجاره کامیون اسباب کشی باید هزینه زیادی بپردازیم. 


شروع باربری و اثاث کشی 
شروع کار باربری تنها به این معنی نیست که اثاثیه تان را جمع کنید و داخل کارتن حمل بار قرار دهید. بلکه این کار نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی دارد و بهتر است مدت زمان قابل قبولی مثلا حدود دو ماه یا هشت هفته پیش از روز جابجایی شروع به انجام این کارها نمایید. یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید و باید انجام دهید این است که در مورد سرنوشت اثاثیه تان تصمیم بگیرد. شما چهار راه منطقی برای تعیین سرنوشت اثاثیه خود دارید: 


·        حفظ اثاثیه و وسایل در صورتی که کارایی و کیفیت لازم را دارد مثل وسایل ضروری آشپزخانه , لوازم الکترونیکی که به تازگی خریداری کرده اید و ... 
·        فروش اثاثیه که کیفیت لازم را دارند اما در خانه شما کاربردی ندارند یعنی به آن نیاز ندارید
·        اهدای وسایلی که کیفیت و کارایی لازم را دارند
اما شما به آنها نیاز ندارید و افرادی که به آن نیاز دارند را می شناسید
و یا قصد اهدای آنها به موسسات خیریه را دارید


·        دور انداختن  وسایلی که نه کیفیت و نه کارایی لازم را ندارند
و در واقع از ضایعات محسوب می شوند. 


تعیین سرنوشت وسایل برای باربری
اگر شما در خانه بزرگی زندگی می کنید و مجبور به اثاث کشی در خانه ای کوچکتر هستید بهتر است یک نگاه اساسی به وسایل خانه تان بیندازید و هر چه زودتر آنها را در یکی از چهار دسته بالا جای دهید. برای این کار می توانید یک لیست تهیه کنید و وسایل تان را تقسیم بندی نمایید. هر کدام از دسته های بالا را به صورت جداگانه از سایر وسایل جمع آوری و بسته بندی کنید و یا دور انداختنی ها را دور بریزید. در پایان شما با چهار دسته بزرگ از اثاثیه روبرو هستید که برای باربری آنها کار ساده ای در پیش خواهید داشت. وسایل مورد نیاز تان به صورت جداگانه بسته بندی شده اند.
وسایل فروشی برای فروش آماده اند.
وسایل  اهدایی را نیز در طول مدت باربری و تا رسیدن به روز اثاث کشی اهدا کنید
و دور انداختنی ها را نیز به شرکت های بازیافت بسپارید.
خواهید دید که دور و بر شما تا چه اندازه خلوت و تمیز می شود
و شما با یک ذهن باز می توانید به انجام سایر کارهای باربری وسایل منزل و اتوبار و اسباب کشی بپردازید.
بسته بندی اثاثیه را کامل کنید
و به فکر چیدمان وسایل تان در خانه جدید باشید. 


بررسی وضعیت وسایل در زمان باربری 
وسایل و اثاثیه تان را بررسی کنید
و به هر کدام که نیاز ندارید یا فاسد و خراب شده اند فورا آن را کنار بگذارید.
خرید وسایل جدید را به بعد از اسباب کشی موکول نمایید و وسایل قدیمی را رها کنید.
وسایلی که بار عاطفی دارند و برای ما خاطره ساز هستند را رها کنید مسلما با رها شدن از دست این وسایل این خاطرات فراموش ما نخواهند شد. واقع نگر باشید و با کاهش وسایل در زمان باربری کار خود را آسان تر نمایید.  در صورتی که برای باربری اسباب منزل و حمل اثاثیه نیاز به مشاوره و کمک دارید ما در باربری و اتوبار اطلس بار کلیه خدمات باربری اعم از
حمل بار 
بسته بندی وسایل منزل
و اجاره ماشین باربری
و ... را با قیمت مناسب ارائه می نماییم.


فایل‌های پیوست

عکس(ها)
   
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان