انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استراتژی تولید محتوا عامل مهم برای سئو

استراتژی تولید محتوا عامل مهم برای سئو

#1
استراتژی تولید محتوا عامل مهم برای سئو : مقالات زیادی در باره سئو سایت ، تولید محتوا و هم چنین روشه ای تاثیر گذاری مطالب بهینه در سئو سایت نوشته ایم ول ی در این مقاله قصد دارم در رابطه با استراتژی تولید محتوا برای سئوی بهتر سایت توضیحاتی را ارائه دهم با یک سئوال شروع می کنم :
چگونه می توانیم یک محتوای تاثیر گذار در سئو تولید کنیم ؟
هدف ما قرار گرفتن در نتایج ابتدایی گوگل است پس می خواهیم بیشتر از سایر رقبا دیده شویم و این برای ما مهم نیست که سایت ما یک سایت فروشگاهی است یا یک سایت ارائه ی خدمات یا حتی یک رویداد و…حال سئوال اینجاست که وب سایت به چه واسطه ای در نتایج اول گوگل دیده می شود : تبلیغات ؟ بک لینک ها ، که می تواند از سایت های معتبر یا سایر سایت ها باشد ؟ و….اما اگر با منطق بالا نگاه کنیم باید هر روز یک مطلب جدید در سایت باید منتشر کنیم .یعنی تولید محتوا بکنیم . توجه داشته باشید که شما می توانید با مطالبتان به همه جا برسید . ولی با مطالبی که بهینه سازی شده باشند . پس در وحله ی اول برای تولید محتوا ، در نظر گرفتن کلمه ی مهم سئو است . تا مطالب به صورت مناسب و جذاب تولید شوند.در این صورت است که سایت شما رو به رشد خواهد بود .
تولید محتوا ی مناسب وب سایت های بزرگ را به داشتن نویسنده های مستقل وادار می کند و این نویسنده ها باید حداقل دانش نسبی از سئو را داشته باشند تا بتوانند مطالب را هرچه بهینه تر وارد وب سایت نمایند. در این صورت وب سایت شما قابل رویت در نتایج بهتر خواهد بود و بازدید زیادی هم خواهد داشت . تولید محتوای مناسب و همچنین جذاب کاربران را برای بار دوم و سوم وحتی برای بارهای متوالی به سوی وب سایت شما خواهد کشاند که برای سئو سایت شما بسیار با اهمیت است .
به مطالب خود ارزش بگذارید و در انتشار آنها عجله نکنید
در نوشتن مقاله ای برای وب سایت علاوه بر اینکه به بازدید بیشتر آن دقت داشته باشید بهتر است به محتوای آن نیز توجه کنید و اطلاعاتی را ارائه دهید تا برای کاربران جالب باشد و نه اینکه مطلب را فقط برای افزایش کلیک خور تولید کنید . محتوا ی تولید شما باید طوری باشد که کاربر احساس کند برای او مفید بوده و در کارش می تواند از اطلاعات بدست آمده از آن استفاده کند .” توجه داشته باشید که محتوا هر چه قدر هم تکنیکی و حرفهای نگارش شده باشد ( بر اساس اصول سئو) اگر حاوی اطلاعات مفید نباشد نه تنها دلیلی برای نوشتنش وجود ندارد بلکه موجب می شود که بازدیدکنندگان از مطالب سایت شما مئیوس شوند که این موجب سئوی منفی برای وب سایت شما خواهد بود .
نکته ی مهم در رابطه با تولید محتوا
قبل از اینکه بخواهید محتوا یی را تولید نمایید خودتان را در جایگاه کاربر سایت در نظر بگیرید و نظر بدید که مطلبی که نوشته اید برایتان مفید است یا نه ؟
استراتژی استفاده از کلمات کلیدی در تولید محتوا
استفاده از کلمات کلیدی مهم ترین بخش یک مقاله برایوب سایت است .چرا که وب سایت از طریق کلمات کلیدی جستجو می شود . توجه داشته باشید درون مقاله از کلمات کلیدی مربوط به محتوای آن استفاده کنید . برای استفاده از کلمات کلیدی می توانید از کلمات کلیدی وب سایت خود استفاده کنید و یا می توانید از ابزارهای جستجو ی کلمات کلیدی بهره ببرید .
آمار جستجوی با تعداد کلمات بر اساس گزارش و تحقیق Onestat.com
۳۳ درصد از کا بران اینترنت برای پیدا کردن محتوای اطلاعاتی خود از عبارات دو کلمه ای در موتو های جستجو استفاده می کنند . عبارات سه کلمه ای با تقریبا ۲۶ درصد در جایگاه دوم قرار دارد . عبارت تک کلمه ای با تقریبا ۱۹ درصد سوم ، چهار کلمه ای با تقریبا ۱۴ درصد چهارم و درنهایت عبارت پنج کلمه ای با تقریبا ۸ درصد در رتبه بعدی قرار دارد .
بنابر این توجه داشته باشید روی تعداد کمتر اما مرتبط با ترکیب کلمات کلیدی مقاله ی خود تمرکز کنید . این کار در انتخاب کلید واژه ی مناسب می تواند کمک بزرگی برایتان باشد.
رعایت برخی نکات در تولید محتوا با کلمات کلیدی
  1. کلمات کلیدی خود را را شناسایی کنید

  2. برای اینکه گوگل را گول بزنید از کلمات کلیدی به تعدا زیاد استفاده نکنید

  3. در تعداد لینک هایی که با کلمه کلیدی در محتواتون می گذارید غیر معمول نباشد

  4. در هد قالب وب سایت کلمات متا را رعایت کنید

  5. و هم چنین در لین کهایی که با کلمات کلیدی می دهید مرتبط با موضوع مطلبتون باشد
    برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تولید محتوا می توانید مقالات نکته های کلیدی مرتبط با تولید محتوا و تاثیر آن در سئو ، پنج روش افزایش ترافیک سایت با تولید محتوا ،بازاریابی محتوا ، محتوا در طراحی سایت ، طراحی سایت از ظاهر تا محتوا ، کدام مهمتر است؟  را نیز مطالعه نمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان