انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همه امکانات گردشگری در استانبول

همه امکانات گردشگری در استانبول

#1
استانبول را می توان شهری ساحلی هم به حساب آورد، چون در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره مثل یک شهر بندری و ساحلی جولانگاه قایق ها و کشتی هاست. در کل اگر می خواهید از شهری با آب و هوای متفاوت دیدن کنید استانبول بهترین انتخاب برای شماست. فقط باید به مزاج خودتان توجه کنید و زمانی را برای سفر به استانبول انتخاب کنید که بتوانید بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.


البته باید دقت کنید که قضیه آب و هوای استانبول صفر و یک نیست، بلکه احتمال دارد در وسط میدان تکسیم شاهد هوایی آفتابی باشد ولی در بقیه جاها شاهد هوایی بارانی. اگر قصد دارید همه جای استانبول را با تور استانبول  بگردید و محلی را از دیدگان خودتان بیندازید پس خودتان را هم برای هوای گرم و آفتابی و هم برای هوای مرطوب و سرد و هم برای هوای بارانی و برفی آماده کنید. اگر چتری هم با خود داشته باشید بد نیست.

امکانات گردشگری در استانبول
اگر اهل سفر دسته جمعی هستید و نمی خواهید تنهایی به تور استانبول سفر کنید، اگر دوستدار کنسرت های موسیقی و فستیوال های هنری هستید و تحمل هوای آفتابی را دارید تابستان به استانبول بروید. اما اگر به دنبال لذت بردن از هوا و دیدن اتفاقات آب و هوایی منحصر به فرد تور استانبول  هستید، بهترین زمان سفر شما به استانبول، ماه های پایانی فصل بهار و ماه های اول فصل پائیز است. البته می توانید این زمان بندی را طوری انجام دهید که به کنسرت ها و فستیوال ها هم برسید.

در تعطیلات نوروزی هم هر چند شهر خیلی شلوغ می شود، اما می تواند لحظه های به یادماندنی برای شما باشد و تجربه های شیرینی از نوروز استانبول در خاطرتان حک شود. خوب شاید در تعطیلات نوروزی فرصتی برای سفر نداشته باشید و در بقیه روزها نیز به خاطر مشغله های کاری یا درس و مضق بچه هایتان فرصتی برای سفر نباشد. تنها راه چاره برای اینکه از شهر و خانه و روزمرگی کار و درس رها شوید روزهای آخر تابستان است، در این روزها هم هوا خوب است هم هنوز مدرسه و دانشگاه شروع نشده، و هم از نوروز و تابستان، خلوت تر است چون مسافرهای تابستانی در این روزها در حال برگشتن هستند.


پس اگر این شرایط را دارید بهترین زمان برای مسافرت به استانبول در روزهای آخر تابستان است. چند روزی را از همه جا مرخصی بگیرید و سفر استانبول خود را با تور استانبول  شروع کنید و تجربه جدیدی از استانبول گردی را تجربه کنید و بعد از سفر با فکری آسوده و راحت به سر زندگی و کار خود برگردید. با این سفر، هوایی تازه به سر و جان تان می خورد و برای شروع آماده تر می شوید.

شما می توانید برای رزرو  تور استانبول  در فرم جستجو با تعیین مبدا ( شهری که از آنجا قصد سفر دارید و یا شهری که تور مسافرتی شما از آنجا شروع می شود) و مقصد “شهر استانبول” ، و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از بین تورهای نشان داده تور موردنظر خودتان را آنلاین انتخاب و آن را رزرو کنید.

از اماکن دیدنی در استانبول میتوان به مسجدهای عثمانی، کلیساهای رومی، قصرها، جزیره و دریا با انواع تفریح های آبی ، حمام های تاریخی ، قصر توپکاپی، مسجد کبود، ایاصوفیه و جنگل های بکر و زیبا است، در این شهر خیابان هایی مانند تقسیم و استقلال که همیشه بیدارند منطقه ای برای خرید با انواع برند های مطرح جهان را در خود جای داده است مراکز خرید اروپایی که میتوانید برای خرید برترین های جهان در این منطقه ساعاتی را لذت ببرید. تور استانبول زیباست از دست ندهید.

اگر برای سفر به استانبول جدی هستید پس باید خودتان را برای دیدن اماکن مهم استانبول حاضر کنید. اگر به استانبول بروید و از مراکز دیدنی آن غفلت کنید مثل این است که هرگز به استانبول مسافرت نکرده اید. یکی از جاهای دیدنی استانبول که ارزش وقت گذاشتن را دارد، ایاصوفیه است که دارای معماری تحسین برانگیزی از دوره امپراتوری روم شرقی است، این موزه که قبلا کلیسا بوده به وسیله یک معمار عثمانی به نام سینان تبدیل به یک مسجد پرعظمت شده است.

مسجد های قدیمی و تاریخی استانبول
بر فراز مسجد گنبدی ۵۶ متری با سی میلیون کاشی طلا خودنمایی می کند. همین نکته برای دیدن این مکان عجیب و تاریخی کفایت می کند. در کنار این مسجد عظیم یک موزه نیز وجود دارد که آثار باقیمانده از این کلیسای رومی و مسجد عثمانی را به معرض دید گردشگران گذاشته است. آنچه از شواهد این مکان دیدنی و وصف ناپذیر حکایت می کند، شکوه و عظمت دوره های تاریخی امپراتوری رومی و عثمانی است. اکنون موزه ایاصوفیه محلی برای نمایش هنرهای مسیحی و اسلامی است که در همزیستی چشم نواز با موزاییک های بیزانسی در کنار هم قرار گرفته اند.

مسجد آبی استانبول
یکی دیگر از مسجدهای چشم نواز استانبول، مسجدی با کاشی کاری های آبی رنگ است که توریست ها به آن مسجد آبی لقب داده اند، اما خود اهالی استانبول مسجد را با نام مسجد سلطان احمد می شناسند. براساس داستانی کهن وقتی کشتی رانان دریای مرمره به نزدیکی استانبول می رسیدند، تلالوی از رنگ آبی دریا بر روی دیوارهای این مسجد نقش می بست و آنها را به بهت و شگفتی وا می داشت، این هم دلیل دیگری برای توریست ها بود که این بنای بی نظیر را به مسجد آبی بنامند. عمارت مسجد به دست محمد معمار در طول ۷ سال ساخته شده و دارای ۶ مناره دراز است که از هر نقطه استانبول خودنمایی می کند.

سینان معماری که مسجد ایاصوفیه را بنا کرده، یک بنای دیگر را نیز در استانبول به نام خود ماندگار نموده است، مسجد سلطانیه هم در سده شانزدهم با ۴ مناره بر فراز گلدن هورن چشم نواز گردشگران است. این بنا بزرگترین مسجد استانبول و از نظر معماری شبیه ایاصوفیه است. آرامگاه سلطان و همسرش و معمار بنا در حیاط مسجد قرار دارد.

بناهای مرموز و قدیمی دوره عثمانی استانبول

اگر از مساجد شگفت انگیز به وجد آمدید، نوبت به یکی از بناهای مرموز و قدیمی دوره عثمانی استانبول است که در سده پانزدهم میلادی بنا شده و به نام قصر توپکاپی مشهور است، این کاخ محمل داستان های عجیب و غریبی از دیوانگی ها و قدرت طلبی های شخصیت های بسیاری بوده است. قصر مرموز توپکایی درست در محلی قرار دارد که تنگه بسفر، گلدن هورن و دریای مرمره به هم می رسند و شاید این تلاقی خود دلیل اصلی داستانسرایی ها درباره این کاخ باشکوه بوده است. با این وجود این قصر کانون اصلی اتفاقات مهم دوره امپراتوری عثمانی نیز بوده است. برای بازدید از این محل دیدنی باید حداقل سه ساعتی وقت بگذارید تا بتوانید از همه اشیا و البسه گران قیمت و عجیب این قصر را با چشمان خودتان به تماشا بنشینید. اگر عجله دارید و از بابت وقت در مضیقه هستید و فرصت دیدن همه جاهای این مکان را ندارید توصیه می کنیم لااقل دیدن حرمسرا و خزانه این کاخ را از دست ندهید.

تور استانبول
تور استانبول
تنگه بسفر استانبول
اما محلی در استانبول است که باید حتما از آنجا دیدن کنید، تنگه بسفر محلی است که دریای مرمره و سیاه را به یکدیگر متصل می کند و به منزله یک پل در میان آسیا و اروپا قد برافراشته است. جالب نیست یک سمت شما آسیا و یک سمت تان اروپا باشد. اگر فرصت زیادی در این محل داشتید، توصیه می کنیم حداقل ساعتی قایق سواری کنید و بر روی آب های بسفر به دیدن زیبایی های ساحلی مرمره، ماهیگیرانی که در حال کارند، کشتی هایی که در حال بارگیری هستند، مرغان دریایی که بر بالای سرتان چرخ می زنند و بناهای تاریخی استانبول که از دور نمایان هستند، بنشینید.

ساحل دریای مرمره استانبول
اگر در ساحل دریای مرمره ماندگار شدید فرصت دیدن جزایر پرنس را از دست ندهید. این دریا ۹ جزیره دارد که ترک ها به آنها آدالار (یعنی جزیره ها) می گویند. روزانه کشتی هایی در ۴ تا از این جزیره ها لنگر می اندازند و بارهای خود را خالی می کنند. جزیره بیوک آدا بزرگترین این جزیره هاست که دارای ویلاهایی با چشم اندازهایی خیره کننده است. تردد وسایط نقلیه موتوری در این جزیره غیرمجاز است و ساکنان آن با دوچرخه و درشکه یا با پای پیاده به اینطرف و آنطرف می روند. در ضمن آدالار محلی برای ییلاق ساکنان استانبول نیز است البته گردشگران نیز طعم بودن در این جزایر را چشیده اند و برای فرار از هیاهوی زندگی شهری و تناول خوراکی های دریایی به این جزایر می آیند.

پارک گلخانه استانبول
برای استراحت و نفسی تازه کردن پارک گلخانه استانبول را برایتان پیشنهاد می کنیم. این پارک در واقع باغ کاخ توپکایی بوده که الان تبدیل به پارک شده و یکی از پارک های زیبا و مدرن استانبول است. گل های رنگارنگ و زیبا چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد. شمال آن به دریای مرمره و گلدن هورن باز می شود و جنوب آن به کوشکی می رسد که سلطان عثمانی از آنجا سان ارتش و دیدار مردمی خودش را انجام می داد و در حال حاضر تبدیل به وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه شده است.

قصر دلما بهچه
اگر هنوز خسته نشده اید سری هم به یکی دیگر از قصرهای قدیمی ترکیه بزنید، قصر دلما بهچه (باغ پربار) در قرن هیجدهم میلادی ساخته شده و یکی از مراکز اداری عثمانی و بعد از بنیانگذاری جمهوری ترکیه مرکز تصویب قطعنامه های خارجی آتاتورک بوده است و حالا یکی از دیدنی های استانبول است که معماری و باغ پربار آن، با راه پله های کریستال و چلچراغ های ۴۰۰۰ کیلومتری آن چشم نواز هر توریستی است. در این قصر ساعتی وجود دارد که از زمان درگذشت آتاتورک تا به امروز بر روی ساعت نه و ده دقیقه دهم نوامبر ۱۹۳۸ ایستاده است.

امارت سلطان سلیمان

نوبت به عمارتی دیگر از معمار سینان می رسد که به فرمان سلطان سلیمان در قرن پانزدهم میلادی بنا شده و به اسم همسرش، خرم سلطان، نامگذاری شده است. بنای حمام خرم سلطان، روبه روی موزه ایاصوفیه واقع شده و حمامی سنتی با قدمت نیم قرن است که دارای معماری شگفت انگیر و با دالان های مجلل و اطاقک هایی چوبی و جداگانه برای حمام مردان و زنان بوده است.

خیابان استقلال استانبول
خوب از هرچه بگذریم نوبت خرید و گردش در خیابان مشهور استانبول است، خیابانی که سمبل ترکیه جدید است و با شانزلیزه پاریس رقابت می کند، خیابان استقلال با فروشگاه های رنگارنگ خرید، سینماها، رستوران ها و کافه های خلوتش معروف است. در فروشگاه های این خیابان می توانید هر چه بخواهید پیدا کنید، از سازهای قدیمی و سنتی تا نقاشی های به حراج گذاشته شده، لباس های محلی دست دوز و اشیای که محتص این خیابان است و در جایی دیگر آنها را پیدا نمی کنید. همین که در حال گردش برای خرید و دیدن فروشگاه های رنگ به رنگ هستید در خیابان های سنگ فرش شده می توانید موزیسین ها و بازیگرانی را ببینید که در حال اجرای برنامه های موسیقی و طنز هستند. همه اینها دست به دست هم می دهند و خیابان استقلال را به مرکز خریدی بزرگ و دیدنی تبدیل می کنند.

تور ارزان استانبول
تور استانبول
تور استانبول ارزان
همچنین در جای جای استانبول در کوچه پس کوچه های شهر میتوانید به کافه های بسیار جذاب رفته و شب نشینی دل انگیزی را تجربه کنید، سفر یک روزه با قایق به منطقه تنگه بسفر همچنین جزایر مرمره که با طبیعت بسیار زیبایی که دارد میتواند یک روز پر از انرژی را برای شما در پیش داشته باشد.

مسجد آبی و ایاصوفیه
اگر فرصت کمی برای مسافرت دارید،تور استانبول خود را با دیدن از مسجد آبی و ایاصوفیه شروع کنید و بعد اگر محلی دیگری چشم تان را گرفته و مشتاق هستید که حتما آنجا را ببنید، در برنامه تور استانبول خود قرار بدهید. خستگی یک گردش شیرین را می توانید با صرف نهار در رستوران هووزلو که در بازار بزرگ استانبول قرار دارد، از تن تان بیرون کنید. یا می توانید به خودتان را به رستوران حمدی ات لوکانتاسی در بازار مصری ها برسانید و از خوراکی های ترکی و کباب های لذیذ آن لذت ببرید. بعد از شام هم می توانید در محوطه مسجد آبی خودتان را به قلیانی سنتی و موزیک زنده مهمان کنید.

قصر توپکایی
یک روز دیگر را برای دیدن قصر توپکایی و موزه استانبول بگذارید و نهار را در رستوران زیبای کنیالی با مناظر دیدنی اش و شام را در خیابان نویزاده با خوراکی های محلی اش، که در انتهای خیایان استقلال قرار دارد، تناول کنید.

قایق سواری بسفر
قایق سواری بسفر، حمام جاقالوغلو، موزه کاریه، موزه هنرهای ترکی و اسلامی را از یاد نبرید. شامی ماهی رستوران «بالیکچی ساباهاتین» در بین سمساری های شهر و کوفته های خوشمزه رستوران تاریخی «اوستا سلیم» در سلطان احمد را هم امتحانی بکنید و از محوطه هتل آرکادیا گردشی بزنید و از شب های زیبای استانبول لذت ببرید.

بهترین زمان سفر با تور استانبول
بسیاری از کسانی که قصد سفر با تور ترکیه و تور استانبول را دارند دنبال این هستند که با تور ارزان استانبول مسافرت خود را شروع کنند. در حالی که حساب روزهای مسافرت خود را نمی کنند و انتظار دارند در همه روزهای سال برای سفر به استانبول بتوانند تور ارزان استانبول تهیه کنند. در حال که اصلا اینگونه نیست، تور ارزان استانبول در زمان هایی بهترین کارآیی را دارد که در زمان مناسب انجام شود.

فصل های پاییز و زمستان که توریست و گردشگر زیادی برای تور نیست بهترین زمان برای آژانس های مسافرتی است تا اقدام به برگزاری تور ارزان کنند. تور استانبول در زمان های تابستان و نوروز شاهد مسافران زیادی است که برای دیدن امکان این شهر و گردش و خرید راهی استانبول می شوند و این زمان برای آژانس ها به صرفه نیست که تور ارزان راه بیندازند. در فصل پاییز و به خصوص در ماه مهر می توانید تور ارزان استانبول را با قیمتی ارزان تر و کمتر از زمان های دیگر برای اقامت در هتل منطقه آکسارای و لاله لی داشته باشید.

تور استانبول لحظه آخری
همچنین در استانبول منطقه های قدیمی بسیاری وجود دارد که اگر اهل خیابان گردی باشید میتوانید به این محله های تاریخی مانند بشیکتاش و اورتاکوی رفته تا با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوید، همچنین در قسمت آسیایی استانبول که منطقه ای آرام و غیر توریستی است میتوانید بروید تا با زندگی آرام مردم در این منطقه آشنا شوید و از غذاهای بومی هم استفاده کنید و لذت ببرید. البته میتوانید برای استفاده بهتر از سرمایه ای که برای سفر به استانبول در نطر گرفتید با استفاده از تور استانبول ارزان سفر خود را مدیریت کنید تا در این شهر زیبا بیشتر خوش بگذرانید.

تور استانبول لحظه آخری
شما برای تور استانبول لحظه آخری می توانید اقامت گاه های زیبایی را نیز پیدا کنید. هتل های محله تکسیم استانبول خدمات خوبی را برای اقامت گردشگران ارائه می دهند. هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul) جزء هتل هایی است که در مرکز استانبول قرار گرفته و با میدان تکسیم فاصله چندانی ندارد. می توانید پنج دقیقه ای خودتان را به متروی تکسیم برسانید. این هتل زیبا و لوکس اتاق های مجهزی دارد که دارای خدمات رفاهی مختلفی است. تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و حمام با سنگفرش مرمر بیشترین جلوه را در اتاق های این هتل پنج ستاره دارند.

از برخی از اتاق های این هتل می تواند به تنگه بسفر و میدان تکسیم دید خوبی داشته باشید. در این هتل رستورانی با المان های جهانی نیز وجود دارد که با منوهای بین المللی و نماهای زیبا از بسفر پذیرای گردشگران تور استانبول  است. در این هتل خدمات تفریحی زیادی را می توانید پیدا کنید یکی از آنها خدماتی است که از بابت استخر به توریست ها ارائه می شود، استخر روباز و آب گرم با حمام های بخار ترکی و سونای سوئدی و سالن ماساژ همه برای آسایش و تفریح شما مهیا هستند. این هتل تا قصر زیبای دولما باغچه، برج گالاتا و مرکز خرید جواهر استانبول فاصله ۳ کیلومتری دارد.

هتل های لوکس ۴ و ۵ ستاره استانبول
یکی دیگر از هتل های لوکس و زیبای محله تکسیم، هتل رادیسون بلو استانبول (Radisson Blu Hotel Pera) است که به خیابان استقلال و رستوران ها و گالری های آن نزدیک ترین هتل است. از هتل می توانید خودتان را پنج دقیقه ای به متروی تونل اسکوئر برسانید و از باغ زیبای دولما باغچه ، مسجد سلطانیه و برج گالاتا دیدن کنید. همه اتاق های رادیسون بو پرا نیز به گاوصندوق دیجیتال، اینترنت وای فای، هوای مطبوع، قهوه و چای ساز، تی وی و حمام مجهز شده تا شما با اعصاب و خیالی راحت از تراس اتاق تان به تماشای مناظر زیبای استانبول بنشینید و نهایت لذت را از اطراف خودتان ببرید. غذای صبحگاهی و شامگاهی این هتل فوق العاده است. استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی هم به راه است تا گردشگران لحظه های شیرینی را در آنجا سپری کنند.

تور ارزان استانبول لحظه آخری
همچنین تور استانبول لحظه آخری لی تور را از دست ندهید که بسیار مقرون به صرفه است، استانبول را هم میتوان با خوراکی ها و غذا ها البته با شیرینی های بسیار خوشمزه هم معرفی کرد و از میان اینها میتوان به غذاهایی مانند دلمه، کومپیر، دونرکباب و لوکوم های بسیار شیرین و نرم که به عنوان دسر استفاده میشود اشاره کرد.

هتل گزی بسفروس استانبول (Gezi Hotel Bosphorus) هتلی است با اتاق های کفپوش چوبی در میدان تکسیم که چشم اندازهای آن به بسفر و باغ های زیبا باز می شود. اگر در این هتل اقامت کنید برای رفتن به خیابان استقلال راه چندانی را طی نخواهید کرد. پنج دقیقه ای هم می توانید به متروی تکسیم برسید و سوار مترو شده و خودتان را به کاخ دولما و مسجد سلطانیه و برج گالاتای برسانید. در این هتل بین المللی نیز همانند سایر هتل های لوکس، امکانات تفریحی زیادی وجود دارد که استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی و البته سالن های ورزشی منتظر شما هستند.

منطقه اوراسیایی استانبول
اگر بخواهید در قسمت اروپایی استانبول اقامت کنید و به تنگه بسفر نزدیک تر باشید می توانید در هتل هیلتون بسفروس استانبول (Hilton Istanbul Bosphorus) مستقر شوید و از اتاق های زیبای آن با رنگ بندی های روشن و نشیمن مخصوص هر اتاق و تراسی که رو به تنگه بسفروس باز می شود نهایت لذت را ببرید. پرده های کلفتی که بر روی پنجره های بزرگ ضدصدای این اتاق ها کشیده شده اند فضایی تاریک و خاص را برای شما پدید می آورند که در کنار حمام مرمر می توانند خستگی های شما را از استانبول گردی مفرح از تن و جان تان بیرون کنند.

این هتل از بابت خوراکی ها نیز کم نگذاشته و دو رستوران فوق العاده دارد که یکی غذاهای چینی و دیگری غذاهای بیروتی سرو می کند و غذاهای صبحگاهی مفصلی نیز دارند. سالن های ورزشی این هتل با امکانات ورزشی ایروبیک، استخر و حمام ترکی به صورت شبانه روزی در خدمت شماست. همینطور در ۱۵ دقیقه می توانید خودتان را به متروی تکسیم برسانید و به ایاصوفیه و مسجد آبی و توپکایی بروید و لذت استانبول گردی خودتان را به نهایت برسانید.

آفر تور استانبول
تور ارزان استانبول لحظه آخری لی تور را حتما تجربه کنید که با بهترین امکانات برای شما عزیزان قابل ارائه است، در استانبول به سادگی میتوانید تفریح کنید و تمام شهر را با «ترامواها» بالا و پایین کنید و به رستوران های شهر بروید و غذاهای ترکی بسیار خوشمزه و در کنار آن شیرینی های محلی «بسفر» هم میل کنید. برای آگاهی از آفرهای لحظه ای مانند آفر تور استانبول به سادگی میتوانید با مراجعه به سایت لی تور از آفرهای لحظه ای لی تور استفاده کرده و تورهای مورد نظر خود را برای بهترین ماه های سال رزرو کنید تا از تجربه سفر به استانبول زیبای ترکیه لذت ببرید.

تور استانبول ارزان و لحظه آخری و تور استانبول را در آفر های لی تور ببینید، همچنین تور ارزان استانبول از تبریز با قیمت مناسب را ببینید.

هتل دیوان تکسیم استانبول (Divan Istanbul) در ناحیه شیشلی استانبول واقع شده، ناحیه ای که همه هتل های لوکس و دست اول استانبول در آنجا هستند. این هتل تا متروی شیشلی ده دقیقه ای فاصله دارد و از آنجا به راحتی می توانید به قصر دلما باغچه و بسفر بروید. هتل دیوان یکی از هتل های موردعلاقه تجار است چون در آن اتاق های کنفرانس و امکانات کاری خوبی لحاظ شده که برای سفرهای تجاری این دسته از مسافران مناسب است. همه اتاق های این هتل دارای دستگاه تهویه، تی وی، بار کوچک و چای و قهوه ساز است و خستگی یک روز کاری و تفریحی را می توانید با آنها و سایر امکانات تفریحی و ورزشی که در هتل وجود دارد (از جمله استخر، حمام ترکی و انواع سالن های ورزشی)، به در کنید.

یکی دیگر از هتل هایی که در شیشلی واقع شده و به میدان تکسیم نیز نزدیک است، هتل ریتز کارلتون استانبول (The Ritz-Carlton) است. دورنمایی از تنگه بسفر و شهر زیبای استانبول را می توانید از اتاق های آن به نظاره بنشینید و از شلوغی میدان تکسیم به دور باشید، درست است که صدایی از هیاهو و جنب و جوش تکسیم در این هتل شنیده نمی شود ولی با آن چندان فاصله ای نیز ندارد و به راحتی و پیاده می توانید خودتان را به تکسیم برسانید. فاصله هتل تا مترو تکسیم هم کمتر از ده دقیقه است. این هتل زیبا و لوکس دارای سالن بیلیارد، استخر، اسپا و حمام ترکی است که می توانند محلی برای آسایش شما باشند. بقیه امکاناتی که باید یک هتل درجه یک داشته باشد را می توانید در هتل ریتز کارلتون پیدا کنید و لحظه های نابی را در استانبول سپری کنید. برای رفتن استانبول همین الان بلیط هواپیما استانبول را می توانید به ریال خریداری کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان