انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وسواس در بهینه سازی | over optimization

وسواس در بهینه سازی | over optimization

#1
وسواس در بهینه سازی | over optimization : در مطالب گذشته ، پس از ارائه توضیحاتی دربارهطراحی سایت و انواع آن ، به آموزش روش های ساده بهینه سازی مطالب و بهینه سازی سایتپرداختیم و گفتیم که توجه به سئو هر سایت می تواند سبب بهبود رتبه سایت ها در موتور جستجوی گوگل شود . اما امروز می خواهیم شما را با روی دیگر سکه ، یعنی over optimization یا زیاده روی در بهینه سازی سایت آشنا کنیم . در واقع وسواس در سئو سایت به بهینه سازی های بیش از حد گفته می شود که حتی ممکن است موجب پنالتی و افت سایت از نتایج گوگل شود .
از جمله مهم ترین کارهایی که over optimization محسوب می شوند ، می توان به استفاده افراطی ازکلمات کلیدی ، لینک های داخلی بسیار زیاد ، تغییر عنوان بک لینک های قابل کنترل ، تمرکز روی برخی صفحات ، وسواس در رعایت درست چگالی کلمات کلیدی ، تکرار کلمات کلیدی در متاتگ ها و عنوان ها و … اشاره نمود .
درحال حاضر و با توجه به الگوریتم های گوگل ، بهترین راه برای بالا بردن سئو سایت ، طیعی نوشتن است ! باید کاربر را هدف خود در نظر بگیرید و مطالبی مناسب کاربران و مخاطبان خود بنویسید دیگر مثل گذشته نوشتن متنی بی فایده مملو از فاکتورهای سئو سایت ، فایده ای ندارد .

[عکس: google-over-optimization-300x220.jpg]

over optimization که اصلا نباید انجام دهید
۱)    هرگز اقدام به تغییر عنوان بک لینک ها نکنید حتی اگر آن بک لینک ها پیج رنکی نداشته باشند . این کار بسیار پر ریسک است و می تواند منجر به پنالتی شدن سایت شما شود . بک لینک های پیشین خود را رها کنید و از این پس به فکر بک لینک هایی که تولید می کنید باشید .
۲)    بهینه سازی همه تصاویر سایت کار اشتباه دوم است . به طور معمول تصاویر درج شده در وب سایت دارای alt و title هستند . گفتم به طور معمول ، چون برخی تصاویر بی معنی نیازی به alt و title ندارند . مثلا شما در نوشته خود نیاز به یک علامت تیک دارید و برای آن از یک تصویر استفاده کرده اید . این تصویر نیازی به alt و title ندارد و پر کردن این بخش ها برای چنین تصاویری وسواس در سئ سایت محسوب می شود .
۳)    مورد سود در بهینه سازی بیش از حد سایت ، افراط در استفاده از لینک های داخلی است . یعنی این یک اشتباه است اگر هر جا در متن شما ، کلمه یا عبارتی وجود داشت که در مورد آن مطلبی نوشته بودید ، به آن کلمه لینک ارسال کنید . اعتدال را نگه دارید .
۴)    استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط ممنوع . به جای آنکه سعی کنید سایت خود را با سایر کلمات کلیدی که در حوزه کاری شما نیستند سئو کنید ، تمرکزتان را روی کلماتی که مرتبط به حوزه کاری شماست بگذارید تا نتیجه درستی بگیرید .
۵)    بیش از حد روی بک لینک ها و link building ها تمرکز نکنید . به جای آن به تولید محتوای با کیفیت و تبلیغات بیندیشید .
۶)    در هر صفحه تنها از یک تگ H1 استفاده نمایید ، نه بیشتر .
۷)    هرگز برای شهری که در آن نمایندگی ندارید ، بهینه سازی محلی انجام ندهید . برای آشنایی با بهینه سازی محلی می توانید به مطلب سئو محلی در طراحی سایت مراجعه نمایید .
بهترین کار برای پرهیز از اشتباه آن است که پیش از هر اقدامی با خود فکر کنید آیا این کار از نظر عقلی نوعی وسواس است یا برای بالا بردن سئو سایت مورد نظرتان انجام آن کار کافی است .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان