انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شبکه های وبلاگی و تاثیر آنها بر سئو سایت

شبکه های وبلاگی و تاثیر آنها بر سئو سایت

#1
شبکه های وب سایتی | blog network :  اینکه گفته می شود شبکه های وبلاگی این نیست که مجموع چند وبلاگ را گویند که از طریق لینک دهی به هم دیگه وصل شده اند . در عنوان بهتر می توان آن را شبکه های وب سایتی بیان نمود. ولی به دلیل معمول بودن از اصطلاح شبکه های وبلاگی استفاده می کنیم. شبکه های وبلاگی سایت هایی هستند که معمولا روی یک سرور (IP) هستند و در صورتی که روی یک سرور نباشند به هر حال دارای C class Ip یکسانی هستند ، که به هم دیگر لینک شده اند
توضیحی در رابطه با C class ip 
هر وب سایت دارای یک IP می باشد که از چهار بخش ۳ حرفی یا کمتر تشکیل شده است . که از طریق نکته از هم جدا می شوند. در حال حاضر نیز دو نوع Ip وجود دارد ورژن ۴ و ۶ که در کل ما با ورژن ۴ کار می کنیم که یک آدرس ۴ بایتی یا ۳۲ بیتی می باشد .مثل ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۷

[/url]
[عکس: ip-class-netid-hostid-389x184.png]

هر بحش IP یک کلاس است IP بالا را در نظر بگیرید ۱۹۲ و ۱۶۸ را به ترتیب کلاس A و B می گویند .۱ و ۷ را کلاس C و D می نامند.که کلاس هاس A و B به Network IP معروفند و کلاس های CوD نیز بع بخش Host IP . توجه داشته باشید سایت هایی که روی یک سرور یا محدوده ای از سرور های قرار دارند دارای C Class IP یکسانی هستند .
شبکه های وبلاگی و توجه گوگل به بک لینک های ارسالی از آنها
یکی از مواردی که گوگل در تخصیص رتبه به یک سایت توجه می کند IP وب سایت ها ارتباط به لینک هایی است که از سایت لینک دهنده دریافت کرده است . توجه داشته باشید اگر گوگل احساس کند که از ۲۰۰ سایت با IP یکسانبک لینک دارید دقت حود را در رابطه با وب سایت شما بیشتر خواهد کرد .چرا که در حالت عادی بک لینک ها ، روی سایت های با هاست و IP متفاوت هستند . استفاده از چنین بک لینکهایی که از چندین سایت با Ip یکسان است . هر چند هم وب سایت ها دارای رنک بالا نیز باشند و یک روش بک لینک مصنوعی | فیک برای سئو است و گوگل این را به راحتی تشخیص خواهد داد.
عده ای از ازافراد کم تجربه در رابطه با سئو با داشتن چندین وب سایت در یک سرور فکر می کنند هر سایتی را که بخواهند می توانند با لینک دهی از طریق ای وب سایت ها بالا بیارند که کاملا اشتباه است . گاها این افراد نه تنها نتیجه نمی گیرند بلکه شاهد پس رفت سایت نیز می شوند . در این صورت از بک لینک و لینک دهی نا امید می شوند و این سوال به ذهن آنها می رسد که [url=https://inten.asia/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%87%D9%85-%DA%86%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%A7/]آیا بک لینک هم چنان در سئو سایت تاثیر دارد ؟

اما توجه داشته باشید این بدان معنا نیست که از این وب سایت ها به سایت خود لینک ندهید نه ، بهتر است در حد ایده آل این کار را انجام دهید . ممکن است با لینک دهی از این سایت ها رشد کنید که حتی ممکن است اسن رشد به صورت پایدار نیز باشد .اما به هر حال یک ریسک بالا یی است .بارها اینئحرف رو گفته ایم : در سئو هیچ چیز مطلق نیست.
برای مطالعه و داشتن اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با لینک دهی مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید:
تاثیر لینک داخلی در سئو و طراحی سایت |بک لینک در طراحی سایت و نکاتی مهم در این رابطه|لینک دهی دورن مطلب و اثر آن بر سئو سایت .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان