انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مایکروسافت اپلیکیشن آژور را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌کند

مایکروسافت اپلیکیشن آژور را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌کند

#1
مایکروسافت در جریان رویداد بیلد ۲۰۱۸ خود از اپلیکیشن جدید آژور برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس رونمایی کردند که افراد می‌توانند با بهره‌گیری از آن، به آسانی از طریق دستگاه موبایل اقدام به مدیریت و پایش منابعشان کنند. این اپلیکشن از ویژگی‌های بومی هر سیستم‌عامل استفاده خواهد؛ ویژگی‌هایی مانند تاچ‌ آیدی و فیس‌ آیدی نمونه‌هایی از این موضوع هستند که در بالابردن امنیت نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند. علاوه بر این موضوع، اپلیکیشن یادشده با کلاود شِل یکپارچه‌سازی شده است؛ بنابراین کاربران می‌توانند از طریق این برنامه به اجرای فرامین بپردازند.

ویژگی‌های کلیدی:

اکنون به لطف امکانِ اضافه‌کردن بخش منابع و چارت‌های کلیدی به فهرست محبوب‌ها، مشاهده‌ی این قسمت‌ها به مراتب نسبت به گذشته آسان‌تر است.
اپلیکیشن موبایل آژور شما را از هرگونه مشکل در سلامت سرویستان آگاه می‌کند. زبانه‌ی مربوط به اعلانیه‌ها به شما درباره‌ی هرگونه فعل و انفعال خبر می‌دهد؛ همچنین شما می‌توانید ویژگی ارسال اعلانات به واسطه‌ی نوار اعلانات گوشی را از طریق پرتال آژور فعال‌سازی کنید.
امکان اجرای دستورات سریع در قبال منابع آژور مانند راه‌اندازی مجدد ماشین مجازی یا اپلیکیشن‌های تحت‌وب. آیا فراموش کرده‌اید که دستگاه گران‌قیمتی که با آن کار می‌کردید را خاموش کنید؟ اپلیکیشن آژور در این‌گونه مواقع به کمکِ شما خواهد آمد و شما می‌توانید از طریق موبایلتان مستقیما اقدام به خاموش‌سازی آن کنید.

نویسنده: کیان زرعکانی
منبع : زومیت

تابلو چلنيوم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان