انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش هایی برای بهره بردن از هدایای تبلیغاتی

روش هایی برای بهره بردن از هدایای تبلیغاتی

#1
بارها و بارها ثابت شده است که  نتایج مثبتی برای شرکت‌هایی که از آنها استفاده می کنند در بر دارند. کالاهای تبلیغاتی، سرگرم‌کننده و مفید هستند و می‌توان آنها را متناسب با هر هدفی طراحی کرد.

اگر در حال حاضر از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنید، قطعا از مزایای آنها اطلاع دارید. اگر با مزایای هدیه تبلیغاتی آشنا نیستید، ما در زیر روش هایی برای بهره‌مندی از آنها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

[عکس: 2018_4_24_99_763ae3bc-064a-479e-bc3a-9159ecfe2bb0.jpg]

آگاهی از برند
کالاهای تبلیغاتی راهی عالی برای رساندن نام برند شما به گوش مخاطبان مورد نظرتان است. آمار نشان می‌دهند که یک محصول کوچک و مفید، معمولا به مدت حداقل هفت ماه نگه داشته می‌شود.

این به این علت است که کالاهای ملموس متمایز از دیگر موارد تبلیغاتی هستند و می‌توانند تاثیر طولانی مدت‌تری را داشته باشند. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی همچنین تصویر مطلوب‌تری از شرکت و برند شما بر روی گیرنده می‌گذارند.

این به این معنی است که مخاطبان شما با رضایت بیشتری می‌خواهند که محصول شما را برای مدت طولانی تری نگه دارند، همین باعث می‌شود مدت بیشتری در خاطر آنها بمانید.

[عکس: Methods-for-using-promotional-gifts-2.jpg]

تنوع
لوگوی شرکت شما را می‌توان بر روی تقریبا هر محصولی قرار داد. از ساعت دیواری تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی گرفته تا محصولات غذایی و غیره می‌توانند پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی شما باشند.

صدها هزار کالای تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید متناسب با بودجه و نیازهای تبلیغاتی خود از میان آنها انتخاب کنید. بهترین جنبه تنوع محصولات تبلیغاتی این است که شما آزاد هستید هر محصولی که مایلید را انتخاب کنید.

هزینه‌ی کم
هزینه هدایای تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت است. با این حال، به طور کلی، محصولات تبلیغاتی کم هزینه هستند. هزینه به ازای تاثیر به سادگی نشان می‌دهد که یک محصول به ازای هر بار دیده شدن چقدر هزینه برمی‌دارد. میانگین هزینه به ازای تاثیر محصولات تبلیغاتی بسیار پایین است.

علاوه بر این پیدا کردن  کم هزینه بسیار آسان است. فقط کافی است بودجه دقیق خود را مشخص کنید و خیلی راحت محصولی را انتخاب کنید که متناسب نیازها و بودجه شما باشد.

امیدوارم تا اینجا این مطلب به شما کمک کرده باشد مزایای محصولات تبلیغاتی را متوجه شوید. هدایای تبلیغاتی نه تنها نتایج مثبتی دربرخواهند داشت، بلکه می‌توانند خلاقانه و کم هزینه باشند و شما را از دیگر رقبای‌تان متمایز کنند.

پیگیری موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی
فرض کنید  که برای مخاطبان مورد نظرتان مفید و کاربردی باشد را انتخاب کرده‌اید، پیام تبلیغاتی خود را بر روی آنها چاپ کرده‌اید و آنها را به دست مخاطبین هدف خود رسانده‌اید، حال باید چکار کنید؟ از کجا باید متوجه شوید کمپین تبلیغاتی‌تان موفقیت آمیز بوده است یا خیر؟

نگران نباشید. راه هایی وجود دارد که شما می‌توانید میزان موفقیت هدایای تبلیغاتی خود را پیگیری کنید.

[عکس: Methods-for-using-promotional-gifts-30.jpg]

نشانی اینترنتی اختصاصی
به خصوص در نمایشگاه‌های تجاری، شما می‌توانید یک URL اختصاصی روی محصولات خود چاپ کنید که مخاطب را برای کسب اطلاعات بیشتر یا شانس برنده جایزه به وب‌سایت شما بکشاند.

شما می‌توانید موفقیت کمپین خود را با میزان بازدیدهایی که از آن URL اختصاصی شده و تعداد پاسخ‌دهندگانی که برای بردن جایزه، فرم اطلاعات را پر می‌کنند پیگیری کنید.

برنامه‌های دو قسمتی
برنامه‌های دو قسمتی، برنامه‌هایی هستند که دریافت‌کننده را ملزم می‌کنند برای دریافت یک هدیه رایگان، کاری انجام دهد. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک کارت پستال برای مشتری‌های خود ارسال کنید و از آنها دعوت کنید برای گرفتن یک ماگ هدیه، به کافی‌شاپ شما بیایند.

می‌توانید موفقیت کمپین خود را با تعداد مشتریانی‌هایی که با این کارت به کافی‌شاپ می‌آیند و ماگ هدیه می‌گیرند پیگیری کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان