انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا بک لینک هم چنان در سئو سایت تاثیر دارد ؟

آیا بک لینک هم چنان در سئو سایت تاثیر دارد ؟

#1
آیا بک لینک هم چنان در سئو سایت تاثیر دارد ؟ :  خواسته ی گوگل این است تا در نتایج جستجو بهترین و ناب ترین مطالب را برای کاربران نمایش دهد . بخش گسترده ای از فاکتورهای سئو ، فاکتورهای مرتبط با بک لینک می باشد و به هیچ وجه هم نمی تواند کم اثر شود ، چرا که با این وجود نتایج گوگل به هم می خورد و در این صورت گوگل به خواسته ی خود نمی رسد و نمی تواند به کاربران نتایج بهتری ارائه نماید .شاید محتوا را پادشاه وب سایت بدانیم ولی توجه داشته باشید محتوایی که بک لینک نخورد و درون محتوا به مطالب قبلی و هم چنین به وب سایت های دیگر از جمله منبع محتوا بک لینک نداشته باشد تاثیر زیادی نخواهد داشت . این ها شایعه بیش نیستند که گوگل به محتوا بیش از حد اهمیت می دهد . توجه داشته باشید وجود بک لینک است که در جستجوی بهتر نتایج و ارائه بهترین اطلاعات به کاربر تاثیر گذار است . در نتیجه گوگل به بک لینک بیش تر از محتوا اهمیت خواهد داد در نتیجه اگر محتوای بهتر با لینک دهی خوب داشته باشیم تاثیر به سزایی در نتایج خواهیم داشت . البته این بدان معنا نیست که اهمیت محتوا از نظر گوگل کم شود به هر حال برای ایجاد بک لینک به محتوا نیاز است . ولی در ابتدا گوگل به تولید کننده ی محتوا بیشتر اهمیت می دهد که از طریق بک لینک بدان پی می برد ، در این مورد تعداد بک لینک اهمیت ندارد می تواند یک لینک هم کافی باشد.
بک لینک خوب چیست ؟
بک لینک : هر لینکی در سطح اینترنت که به سایت شما اشاره کند به عنوان بک لینک شناخته می شود.
وب سایت یا صفحه ای از وب سایت زمانی می تواند رتبه ی خوبی پیدا کند که بک لینک خوبی به آن داده شود . بک لینک خوب از فاکتورهای زیر مشخص می شود :
سایت و صفحه ی لینک دهنده ، اعتبار لینک دهنده ، عنوان لینک ، زمان ایجاد لینک ها و چگونگی ایجاد شدن لینک ها
برخی از افراد در زمینه ی سئو کار می کنند ولی در زمینه بک لینک تنها موارد زیر را می دانند :
اینکه از چند سایت با رنک بالا بک لینک بخرند (رنک سایت ۴ یا ۵ و حتی بالاتر باشد )
در فروم ها و تالار گفتگو ها لینک گذاری کنند که در حقیقت به نام Content Marketing و یا Link Building شناخته می شود.
پست مهمان ایجاد کند و در آن از کلمه کلیدی خود به صفحات وب سایت خود لینک دهند.

[/url]
[عکس: 242180-1pA3M41404565269.jpg]

 این افراد زود از لینک دهی خسته می شوند و اگر در مورد بک لینک با آنها حرف بزنیم می گویند که بک لینک اثر خود را از دست داده است یا دیگر بک لینک تاثیر ندارد و لینک بیلدینگ خوب نیست . این یک شکست و ساده نگری است که لینک دهی و بک لینک اثر خود را از دست بدهد . بک لینک یا در حقیقت لینک بیلدینگ بسیار گسترده و مدام در حال تغییر و بروز رسانی ی باشد . توجه داشته باشید در سئو سایت هیچ چیز مطلق نیست و همه ی فاکتورهای سئو بصورت نسبی می باشند.
خاصیت تضریبی در فاکتورهای سئو
دقت داشته باشید که فاکتورهای سئو با عمر دامنه و سن وب سایت رابطه ی تضریبی دارد بدین صورت که رتبه ی وب سایت و رنک آن رابطه ی مستقیمی با سن وب سایت دارد مثلا توجه داشته باشید که اگر سایتی امتیازX داشته باشد در این صورت برای اعتماد و قدیمی بودن سایت امتیاز X را خواهد گرفت و این عدد در امتیاز محتوای ( Y ) وب سایت ضرب خواهد شد و حاصل به دست آمده XY می شود که این نیز در امتیاز بک لینک های خوب و قوی (Z) ضرب خواهد شد که نتیجه XYZ می شود. در نتیجه این وب سایت دارای XYZ امتیاز خواهد بود . به این عمل خاصیت تضریبی گویند.
نتیجه
بک لینک بسیار تاثیر گذار است و به هیچ عنوان اثر آن را گوگل نمی تواند کم کند . چون به خودش آسیب می رساند . این بک لینک است که به پیدا کردن نتایج بهتر در موتور جستجو به گوگل کمک می کند . گوگل بدون بک لینک خوب فقیر است. توجه داشته باشید گوگل هم یک شرکت تجاری است و بسیار دوست دارد همه چیز به نفع خودش باشد ، پس زیاد به گوگل اهمیت ندهید . برای اطلاعات بیشتر در رابطه با بک لینک می توانید مقاله [url=https://inten.asia/back-link-in-wesite-design-inten/]بک لینک در طراحی سایت و نکاتی مهم در این رابطه
 را مطالعه کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان