انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اطلاعات اولیه در مورد سئو سایت و مقدماتی در مورد آن

اطلاعات اولیه در مورد سئو سایت و مقدماتی در مورد آن

#1
امروزه سئو سایت یکی از تاثیر گذار ترین ابزار های افزایش بازدید برای انواع سایت ها در دنیا بحساب می آید ٰ‌در این مقاله سعی میکنیم اطلاعاتی را در مورد اطلاعات پایه سئو با شما در میان بگذاریم با ما هم قدم شوید .
پس از اینکه طراحی سایت شما تمام شد اولین قدم برای ادامه کار سئو سایت می باشد. صفحه ای  از عوامل مانند ساختار تکنیکی و مطالب خوب ، نیازی اساسی برای یک رتبه بندی خوب است. کلمه کلیدی در صفحه مهم است، اما به نظر می رسد که برای گوگل در ارتباطات به عنوان یک نام دومین، بخشی از URL و عنوان متن لینک بی ارزش شده است.
در مقابل، تعداد و کیفیت لینک دهنده احتمالا بسیار مهم است – “مشخصات لینک طبیعی” و تنوع کلمات کلیدی اینجا است. سیگنال های اجتماعی همچنان مثبت وبا رتبه بندی بهتری ادامه می دهند.
ساختار کاغذ سفید
این مطالعات ، از یک سو به مراحل مربوط به تمرین ساخت یک وب سایت و از سوی دیگربه  ارتباط عوامل موثر برآن ، که در طول زمان افزایش یافته است، تمرکز کرده است.
این مطالعات ابتدا صفحه منطقه ای به دو بلوک موضوعی مختلف ، برنامه نویسی و محتوای شکسته را بررسی می کند . این موضوع با تجزیه و تحلیل از منطقه خارج از صفحه به صورت لینک دهنده و سیگنال های اجتماعی دنبال می شود. کاغذ سفید با تجزیه و تحلیل از دو عاملی که نقش ویژه ای در این مطالعه و نتیجه گیری دارد به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهد. خلاصه نهایی از یافته های این مطالعه به شرح زیردر فصل های مرتبط با نام تجاری و نقش ویکیپدیا دنبال می شود .
این مقاله ترجمه شده از یک کتاب بسیار کاربردی در حوزه سئو سایت است که در سال ۲۰۱۳ تالیف شده است ٰ در بخش هایی از این کتاب بصورت زیر خواهد بود که در گذر مقالات این اطلاعات مفید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
فصل اول مروری کلی بر تمام عوامل موثر بر مناطق علاقه مند که با روند توسعه عوامل در سال ۲۰۱۳ در رابطه با سال قبل مورد بررسی قرار گرفت در حال حاضردنبال می شود . در هسته هر فصل اظهارات و نتیجه گیری در عوامل فردی وجود دارد ، به دنبال آن نیزخلاصه هرفصل در پایان همان فصل گنجانده شده است.
علاوه بر این، اثرات همبستگی در ترکیبی از عوامل در فصل های فردی مورد بحث قرار گرفته است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان